طبق گفته‌ها، سامسونگ Galaxy Note ۲۰ Ultra از نمایشگر QHD + ۱۲۰Hz و Snapdragon ۸۶۵+ بهره می‌برد.

مشخصات فاش شده از Galaxy Note ۲۰ Ultra

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، پیش بینی می‌شود سامسونگ پرچمداران سری بعدی Galaxy Note خود را از ۵ آگوست به بازار عرضه کند. Galaxy Note ۲۰، Note ۲۰+ و Note ۲۰ Ultra اخیراً دورهای مختلفی را انجام می‌دهند که اخیراً رندرهای مبتنی بر CAD از گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰+ به بازار عرضه شده‌اند. اخیراً Galaxy Note ۲۰ Ultra در سایت صدور گواهینامه Bluetooth SIG با شماره مدل SM-N۹۸۶U مشاهده شد.

در حال حاضر، Ice Universe محبوب ترین اطلاعات مشخصات Galaxy Note ۲۰ Ultra را فاش کرده است. یکی از بزرگترین افشاگری‌ها این است که گوشی هوشمند پرچمدار آینده سامسونگ نمایشگر QHD + ۱۲۰Hz دارد که می‌تواند هر دو همزمان فعال شود.

مشخصات و ویژگی‌های Samsung Galaxy Note ۲۰ Ultra (شایعه شده)



گوشی هوشمند Galaxy Note۲۰ Ultra:
نسخه تکامل Note۱۰ +
اسنپدراگون ۸۶۵+
صفحه نمایش QHD + ۱۲۰ هرتز را می‌توان هم زمان روشن کرد
صفحه نمایش LTPO
عملکرد دوربین
قلم S pen جدید و ویژگی‌های جدید دیگر.

طبق گفته Ice Universe ، همانطور که از نام این محصول پیداست ، Galaxy Note ۲۰ Ultra مدل برتر خواهد بود. این گوشی هوشمند از تراشه نسل بعدی Snapdragon ۸۶۵+ بهره می برد البته در مناطقی که سامسونگ مدل‌های Snapdragon خود را به بازار عرضه می کند. در بازارهای دیگر ، سامسونگ اسمارت فون را با Exynos ۹۹۲ SoC رونمایی می‌کند که گفته شده است دارای یک چیپست ۵ نانومتری است.

جدیدا Ice Universe چندین مشخصات صفحه کلید مهم این گوشی هوشمند را نیز فاش کرده است. با توجه به اطلاعات ، Galaxy Note ۲۰ Ultra از نمایشگر سرعت تازه‌ای ۱۲۰ هرتزی بهره می برد که وضوح QHD + را ارائه می دهد و بر خلاف گوشی های سری جدید Galaxy S۲۰ ، کاربران قادر خواهند بود با وضوح QHD + نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز داشته باشند. صفحه نمایش به عنوان پنل LTPO گفته می شود که بسیار کارآمد بوده و عمر باتری بهتری را ارائه می‌دهد.

جدا از این موارد، فاش شده است که نوت ۲۰ Ultra ویژگی های دوربین پیشرفته و همچنین ویژگی‌های جدید قلم S Pen را ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.