همدان - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: تعداد نیروگاه‌های خورشیدی استان همدان در حال حاضر به ۶ نیروگاه و تعداد نیروگاه‌های CHP به ۴ نیروگاه رسیده است.

۶ نیروگاه‌ خورشیدی در استان همدان فعال شده است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، شیرزاد جمشیدی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان اظهارکرد: سرانه مصرف خانگی برق از شاخص‌های مهم به شمار می‌رود و این عدد در استان همدان در حال حاضر به یک هزار و ۸۹۶ کیلووات رسیده و نسبت به سال ۹۷ دو درصد رشد داشته که باید خود را به میانگین جهانی برسانیم.

جمشیدی با بیان اینکه سال گذشته در تعداد و کیلومتر شبکه‌های برق رسانی نیز ۱.۶ درصد نسبت به سال ۹۷ و در بخش روشنایی معابر حدود یک درصد رشد تأسیسات داشتیم، گفت: در حوزه فروش انرژی نیز شاهد ۴.۵ درصد و در حوزه انرژی تحویلی ۴.۶ درصد رشد بودیم.

وی با اشاره به عملکرد استان همدان در حوزه انرژی‌های نو و تجدید پذیر عنوان کرد: تعداد نیروگاه‌های خورشیدی استان همدان در حال حاضر به ۶ نیروگاه و تعداد نیروگاه‌های CHP به ۴ نیروگاه رسیده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان ادامه داد: تعداد نیروگاه‌های به ظرفیت انشعاب ما از ۱۷ به ۳۸ نیروگاه در سال ۹۸ رسید و در دو ماه اخیر نیز رشد قابل توجهی داشته که حدود ۱۲۴ درصد در تعداد و ۱۱۲ درصد در ظرفیت رشد داشتیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.