معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرمانداری سبزوار گفت: اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی به ابتکار استاندار خراسان رضوی و بکارگیری معینهای اقتصادی، توانمندی جوامع روستایی را در این شهرستان کلید زده است.

اجرای طرح مثلث اقتصادی توانمندی جوامع روستایی را کلید زده است

به گزارش قدس آنلاین، حسین فیض‌آبادی  در نشست معین های اقتصادی فعال در سبزوار افزود: ۱۱۰ ستاد توسعه روستایی متناسب با توانمندی هر منطقه در چارچوب اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی در این شهرستان فعال شده‌اند. 

وی ادامه داد: فعالیت توسعه‌ای این تعداد ستاد روستایی تاکنون موجب ایجاد ۶۲۰ فرصت شغلی در زمینه تولید تابلوفرش، محصولات کشاورزی و گیاهان دارویی شده است. 
معاون فرماندار سبزوار به ظرفیتهای بسیار مناطق روستایی در حوزه کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی و گردشگری اشاره و بیان کرد: معینهای اقتصادی در قالب اجرای طرح مثلث اقتصادی فرهنگی، متناسب با ظرفیت خاص هر منطقه بسترهای لازم را برای سرمایه‌گذاری فراهم آورده‌اند.
وی گفت: با فعال شدن دو معین اقتصادی دیگر شامل شرکت تعاونی عشایری در منطقه روداب و اتحادیه تعاون روستایی سبزوار فعالیتهای این کارگزاران توسعه اقتصادی روستاها در این شهرستان به هفت مورد افزایش یافته است. 

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.