رئیس بیمارستان دکتر شریعتی مشهد گفت: کاهش همکاری مردم با خادمان سلامت و کم توجهی نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی موجب افزایش تعداد بیماران بستری در این مرکز شده است.

کاهش همکاری مردم با خادمان سلامت، موجب افزایش مبتلایان «کرونا» شده است

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا حسینعلی‌زاده با بیان اینکه این مرکز از ابتدای شیوع ویروس کرونا به بستری بیماران مبتلا به کووید-۱۹ اختصاص یافت، اظهار کرد: کاهش همکاری مردم با خادمان سلامت و کم توجهی نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی موجب افزایش تعداد بیماران بستری در این مرکز شده است.

وی گفت: در دو هفته اخیر تعداد بیماران بستری در این مرکز به طور چشمگیری افزایش یافته است که این موضوع می‌تواند نگران کننده باشد.

رئیس بیمارستان دکتر علی شریعتی تصریح کرد: در جمع بیماران کرونایی بستری در این مرکز درمانی بیماران خاص و مشترک هم داریم که همزمان با ابتلا به ویروس کرونا به یک یا چند بیماری دیگر هم مبتلا هستند و نگهداری و مراقبت از آنان به‌صورت ویژه‌تر انجام می‌شود.

حسینعلی‌زاده خاطرنشان کرد: گروه‌های سنی مختلفی در این مرکز بستری هستند و میانگین سنی بیماران ۶۰ سال بوده و از مجموع بیماران کرونایی بستری در این مرکز درمانی ۴۸ نفر آقا و ۴۱ نفر خانم هستند.

رئیس بیمارستان دکتر شریعتی تأکید کرد: معتقدیم که رعایت پروتکل‌ها و شیوه‌نامه‌های بهداشتی باید همچنان ادامه یابد، زیرا این ویروس گرما و سرما و قوی و ضعیف نمی‌شناسد و حتی کسی که رعایت اصول بهداشتی را دارد متأسفانه به‌علت عدم رعایت دیگری مبتلا به این ویروس منحوس می‌شود.

وی بیان کرد: اگر می‌خواهیم هرچه‌سریع‌تر به این وضعیت کرونایی پایان دهیم باید همکاری آحاد مختلف مردم را با خادمان حوزه سلامت شاهد باشیم و بی‌شک هرچه‌قدر که همکاری‌ها بیشتر باشد تلاش مدافعان سلامت ثمربخش‌تر خواهد بود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.