کاهش همکاری مردم با خادمان سلامت و کم توجهی نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، نگران کننده است.

شیوع کرونا در مشهد نگران کننده است/ مردم همکاری کنند تا کرونا را شکست دهیم
به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا حسینعلی‌زاده رئیس بیمارستان دکتر علی شریعتی مشهد گفت: کاهش همکاری مردم با خادمان سلامت و کم توجهی نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی موجب افزایش تعداد بیماران مبتلا به بیماری کرونای بستری در این بیمارستان شده که تداوم این وضع بسیار نگران کننده است.
او افزود: بیمارستان دکتر علی شریعتی از ابتدای شیوع ویروس کرونا به بستری بیماران مبتلا به کووید-۱۹ اختصاص یافته که در دو هفته اخیر تعداد بیماران بستری در این مرکز افزایش یافته است که بسیار نگران کننده است.
رئیس بیمارستان دکتر علی شریعتی مشهد  ادامه داد: در جمع بیماران کرونایی بستری در این مرکز درمانی بیماران خاص و مشترک هم داریم که همزمان با ابتلا به ویروس کرونا به یک یا چند بیماری دیگر هم مبتلا هستند و نگهداری و مراقبت از آنان به‌صورت ویژه‌تر انجام می‌شود.
حسینعلی‌زاده بیان کرد: گروه‌های سنی مختلفی در این مرکز بستری هستند و میانگین سنی بیماران ۶۰ سال است و از بیماران کنونی بستری در این بیمارستان ۴۸ نفر مرد و ۴۱ نفر زن هستند.
او تصریح کرد: معتقدیم که رعایت پروتکل‌ها و شیوه‌نامه‌های بهداشتی باید همچنان ادامه یابد، زیرا این ویروس گرما و سرما و قوی و ضعیف نمی‌شناسد و حتی کسی که اصول بهداشتی را رعایت می‌کند متأسفانه به‌علت عدم رعایت دیگری مبتلا به این ویروس می‌شود.
رئیس بیمارستان دکتر علی شریعتی مشهد تاکید کرد: اگر می‌خواهیم هرچه‌سریع‌تر به این وضعیت کرونایی پایان دهیم باید با خادمان حوزه سلامت همکاری کنیم و بی‌شک هرچه‌قدر که همکاری‌ها بیشتر باشد تلاش مدافعان سلامت ثمربخش‌تر خواهد بود.
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.