در آستانه اعزام کاروان های «زیر سایه خورشید» به نقاط مختلف کشور، تست کرونای خدام اعزامی آستان قدس رضوی انجام شد.

تست کرونای خادمان کاروان‌های«زیر سایه خورشید» انجام شد

به گزارش قدس آنلاین، در آستانه آغاز دهه کرامت و برگزاری جشن های مردمی «زیر سایه خورشید» در سراسر کشور، خدام آستان قدس رضوی با انجام تست کرونا محیای اعزام به نقاط مختلف شدند.
در راستای اجرای پروتکل های بهداشتی در سال جاری به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کووید ۱۹، خدام و دیگر اعضای کاروان های «زیر سایه خورشید» پیش از اعزام با انجام تست کرونا محیای سفر شدند. افرادی که در این مرحله تست آن ها مثبت باشد، اعزام نخواهند شد.
استفاده از ماسک در طول سفر، ممنوعیت دیده بوسی و دست دادن، ضدعفونی روزانه البسه کاروان، عدم ابتلا اعضا به هر گونه بیماری، ضدعفونی مکرر پرچم و جعبه آن، رعایت فاصله اجتماعی در مراسمات، ممنوعیت ملاقات ها و گعده ها، ممنوعیت لمس پرچم، استفاده از دستکش در زمان توزیع متبرکات از جمله پروتکل های ابلاغی ستاد برگزاری سیزدهمین دوره جشن های مردمی «زیر سایه خورشید» در سال جاری است.
همچنین به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا برنامه های امسال کاروان های «زیر سایه خورشید» به صورت متفاوت نسبت به گذشته برگزار خواهد شد و برخی از برنامه ها چون ویژه برنامه های استقبال، برنامه های تجمعی گسترده، بازدید از بیمارستان ها در مناطق قرمز و... حذف شده است.
شایان ذکر است، سفر کاروان های «زیر سایه خورشید» از دوم تیر ماه و در آستانه شب میلاد حضرت معصومه(س) آغاز خواهد شد و تا پایان دهه کرامت ادامه خواهد داشت.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.