فرماندار گناباد گفت: در پی افزایش تعداد مبتلایان به کرونا و حساسیت‌های ناشی از آن، محدودیت‌ها برای پیشگیری از این بیماری در این شهرستان افزایش یافت.

محدودیت‌های کرونایی در گناباد افزایش یافت

به گزارش قدس آنلاین، حامد قربانی  در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در گناباد با بیان اینکه زنگ خطر کرونا در این شهرستان به صدا درآمده است افزود: به همین سبب محدودیت‌ها در صنوف پرخطر دوباره افزایش یافت.

وی ادامه داد: براین اساس صنوف پرخطر مانند گیم نت‌ها، کافی نت‌ها، باغ تالارها و سالن‌های ورزشی با یک سوم ظرفیت اجازه فعالیت دارند.

فرماندار گناباد گفت: روند فعلی حضور مردم در معابر عمومی و اجتماعات به هیچ عنوان مناسب نیست و استمرار آن تبعات منفی به دنبال خواهد داشت.

وی از مسوولان ذیربط و دهیاران خواست نظارت بیشتری بر برگزاری مراسم عروسی در مناطق شهری و روستایی داشته باشند و قبل از برگزاری این مراسم از برگزارکنندگان آن تعهد مبنی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی اخذ کنند.

قربانی افزود: کارکنان ادارات، نهادها و سازمان‌ها باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محل کار حضور یابند و حضور ارباب رجوع در ادارات با رعایت موارد پیشگیرانه کرونا مانند استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی امکان پذیر است و مدیران باید بر این امر نظارت داشته باشند.
وی از معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گناباد خواست پروتکل‌های سختگیرانه‌ای برای سوپر مارکت‌ها، میوه فروشی‌ها و نانوایی‌ها اعمال کند و با هر صنفی که موازین بهداشتی را رعایت نکرد، برخورد شود.

فرماندار گناباد ادامه داد: هر فرد که در زمینه بیماری کرونا سلامت عمومی جامعه را به خطر بیندازد باید به عنوان یک خطاکار جوابگو باشد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.