دبیر و سخنگوی انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی گفت: استقبال مردم این استان از تورهای مسافرتی به دلیل نگرانی از بیماری کرونا، محدود است.

استقبال محدود مردم خراسان رضوی از تورهای مسافرتی

به گزارش قدس آنلاین، مجید فرقانی  افزود: دفاتر خدمات مسافرتی که فعالیت خود را طی چند هفته اخیر با مجوز ستاد ملی مبارزه با کرونا از سر گرفته‌اند، تبلیغات برگزاری تورهای مسافرتی خود را نیز به صورت محدود انجام می‌دهند اما استقبال عمومی از تورها اندک است.

وی ادامه داد: برپایی تورهای خارجی در کشور فعال شده و هنوز از سوی برخی کشورها به دلیل فراگیری بیماری کرونا این فعالسازی انجام نشده است لذا در این بخش نیز شاهد محدودیت هستیم.

دبیر و سخنگوی انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی گفت: در حوزه تورهای داخلی نیز سفر به کیش و قشم با تقاضای محدود همراه است و تورهای زمینی به شمال کشور نیز به صورت محدود بیشتر از سایر نقاط است.

وی افزود: تمامی تورهای مسافرتی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و طبق قوانین اعلام شده برگزار می‌شود.

فرقانی ادامه داد: با توجه به بدهی بسیار دفاتر خدمات مسافرتی به مسافرانی که تورها و سفرهای خود را طی حدود چهار ماه گذشته لغو کرده‌اند، برپایی تورهای مسافرتی می‌تواند در تسهیل بازپرداخت این بدهی‌ها موثر باشد.

وی گفت: حجم خسارات وارده به این دفاتر و شاغلان آنها بسیار زیاد است و رقم بدهکاری شرکت‌های هواپیمایی، هتل‌ها و اماکن اقامتی داخل و خارج کشور و کارگزاران دفاتر خدمات مسافرتی در این استان بین ۱۰۰ میلیارد تا ۱۵۰ میلیارد ریال است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.