خراسان شمالی- جانشین فرماندهی انتظامی شیروان از کشف بیش از یک هزار و ۲۸۰ نخ سیگار قاچاق در این شهرستان خبر داد.

کشف بیش از ۱۲۰۰ نخ سیگار قاچاق در شیروان

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد روهنا در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه یک واحد صنفی اقدام به فروش کالای قاچاق می کند لذا مراتب در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ شیروان قرار گرفت.

وی افزود: لذا طی هماهنگی مقام قضایی واحد صنفی مذکور مورد بازرسی قرار گرفت که در بازدید از آن ۶۴ بسته سیگار قاچاق به تعداد یک هزار و ۲۸۰ نخ انواع سیگار کشف و ضبط شد.

جانشین فرماندهی انتظامی شیروان با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر متهم دستگیر شد،خاطر نشان کرد: متهم به همراه پرونده متشکله و اقلام مکشوفه جهت سیرمراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد.

واژگونی تراکتور یک کشته برجای گذاشت

فرمانده انتظامی مانه و سملقان گفت: واژگونی تراکتور در این شهرستان یک کشته برجای گذاشت.

سرهنگ علی حسین رختیانی گفت: در پی اعلام مرکز فوریتی پلیس ۱۱۰ مبنی بر واژگونی یک دستگاه تراکتور در محور روستای "بیار" شهرستان "مانه و سملقان" ماموران به همراه گروه های امدادی سریعا به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد، بر اثر واژگونی یک دستگاه تراکتور در راه روستای "بیار" راننده به علت شدت جراحات وارده در دم فوت شده است.

فرمانده انتظامی مانه و سملقان در پایان خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام کارشناسان پلیس راه احتیاطی راننده مهمترین دلیل بروز این حادثه دلخراش بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.