مدیر عامل آبفا نیشابور گفت: بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال برای رفع مشکل آبرسانی سه مجتمع روستایی و شهری این شهرستان در ۴۰ روز گذشته تامین اعتبار شد.

تامین ۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای رفع مشکل آب سه مجتمع روستایی و شهری نیشابور

به گزارش قدس آنلاین، مدیر عامل آبفا نیشابور اعلام کرد:  بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال برای رفع مشکل آبرسانی درسه مجتمع روستایی و شهری این شهرستان در ۴۰ روز گذشته تامین اعتبار شده است.
علی رضا اخویان در بازدید احسان ارکانی ، نماینده مردم نیشابور و فیروزه و عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از پروژه های آبرسانی شهری و روستایی این شهرستان  اظهار داشت: رسالت شرکت آب وفاضلاب  پس از تلفیق ابفای شهری و روستای تامین آب با کیفیت وپایدار شهرها و روستاها است.
وی با قدردانی از پشتیبانی و حمایت های مدیران استان و شهرستان  از این طرح ها  بر تلاش آبفا نیشابور برای رسیدگی به مطالبات به حق شهروندان و روستائیان تاکید کرد.
در این بازدید که بخشدار مرکزی و سایر مسئولین محلی شهرستان حضور داشتند دلایل تاخیر در پیشرفت پروژه آبرسانی از فوشنجان با ۵ حلقه چاه و۱۰کیلومتر خط بررسی شد .
 در ادامه با حضور در محل حفاری چاه کمکی مجتمع وحدت نیشابورنسبت به روند پروژه اظهار خرسندی شد ودر پایان در جمع اهالی  روستای حسین آباد جنگل مشکلات اهالی مورد بررسی قرار گرفت .
در این نشست  اعضای شورا و نمایندگان مردم از اقدام به موقع و جهادی آبفا در شروع عملیات حفر چاه و رفع مشکل چندین ساله تامین آب روستائیان تقدیر کردند.
احسان ارکانی نماینده مردم نیشابور و فیروزه هم با اشاره به حرکت جهادی آبفا نیشابور در رفع مشکل مناطق روستایی ، نسبت به  حل سایرمشکلات اهالی از طریق تقویت تعاملات با مسئولین و مردم قول مساعد داد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.