«شنای پروانه» و «خوب بد جلف۲» که اخیراً به دلیل عدم همکاری و مساعدتی که از پیش قول آن را گرفته بودند، قید اکران را در موقعیت فعلی زده بودند از ۴ تیرماه روی پرده خواهند رفت.

فیلم‌های انصرافی بالاخره به اکران رضایت دادند

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، دو فیلم «شنای پروانه» و «خوب بد جلف۲» که طی چند روز گذشته و به دلیل عملی نشدن حمایت ها از سوی وزارت ارشاد، سازمان سینمایی و شهرداری از اکران صرف نظر کرده و نمایش فیلم را منوط به مهیا شدن شرایط کرده بودند، خبر از اکران فیلم های خود دادند و رسول صدرعاملی تهیه کننده «شنای پروانه» روز گذشته و با تایید این خبر گفته است جلسه‌ای در وزارت ارشاد برگزار و مقرر شد به احترام مخاطبان و تماشاگران پیگیر سینما این دو فیلم از چهارشنبه ۴ تیرماه اکران شوند.

از اعلام اکران قطعی دو فیلم جدید و فروش بلیت در سامانه های بلیت فروشی آنلاین تا انصراف صاحبان آثار به دلیل عملی نشدن قول و قرارها و در نهایت بازگشایی سینما با همان فیلم‌های قدیمی سناریویی است که مشابه اش را در عالم سینمایمان به خصوص جشنواره‌ها زیاده دیده‌ایم.

اما فراهم شدن شرایط، امکانات و مصالحه هم چندان به درازا نمی کشد و بالاخره یکی در این میان کوتاه می‌آید، همه با هم دست می دهند و فیلم ها هم مجدداً خود را برای اکران آماده می‌کنند. اما ماجرا اینجاست که به نظر می‌رسد انصراف و بیانه دادن و گاهی هم قهر! در فضای هنری به ویژه سینما دیگر برای هنرمندان تبدیل به یک سنت شده است و تجربه ثابت کرده که از این شیوه نتیجه دلخواه هم حاصل می‌شود اما به تنها چیزی که در این میان توجه نمی‌شود احترام به حقوق مخاطبی است که منتظر اکران فیلم مورد نظرش است، برای آن برنامه ریزی می‎کند و حتی بلیت می‌خرد!

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.