سمنان- کمبود آب در سرخه استان سمنان مشکلی قدیمی و دیرینه است که حتی چندین بار پای نماینده این منطقه در مجلس شورای اسلامی را برای دلگرمی و همراهی با مردم به روستاهای این خطه کشانده است.

مردم سرخه: کمبود آب‌داریم ؛ مسئولان: کمبود نداریم

قدس آنلاین؛ گروه استان ها: روستای اسدآباد شهرستان سرخه از جمله نقاطی است که تاکنون با گلایه‌های بی‌شماری از طرف اهالی روبرو بوده است البته کمبود آب در سرخه تنها دامن‌گیر مردم روستایی نبوده بلکه شهرک‌ها و نواحی صنعتی را نیز با خود درگیر کرده است.

کمبود آب نداریم

درحالی‌که کمبود آب هم چنان به‌عنوان یکی از مشکلات مردم سرخه مطرح است اما مدیر شرکت آب و فاضلاب شهرستان سرخه اظهار می‌کند: خوشبختانه در شهرستان سرخه و روستاهای اطراف مشکلی نداشته و با کم‌ترین تنش در حال گذران این ایام هستیم.

مجید فیض بابیان اینکه در اواخر سال گذشته و در سال جدید مشکلی که کشور ما و همه جهان با آن دست‌به‌گریبان شده، شیوع ویروس کرونا است بیان می کند: توجه به مسائل بهداشتی یکی از توصیه‌های مسئولان بهداشتی به همه مردم بوده و این رعایت بهداشت، افزایش مصرف آب را به همراه داشته است.

وی می‌افزاید: شهرستان سرخه در یک منطقه کویری واقع‌شده و به‌مراتب منابع آبی نیز محدودتر است؛ بنابراین مصرف نمی‌تواند نامحدود باشد.

 مدیر شرکت آب و فاضلاب شهرستان سرخه با اشاره به اینکه در فصل گرم سال مدیریت مصرف بسیار حائز اهمیت است یادآور می شود: درخواست همیشگی ما از مردم، این است که صرفه‌جویی و مدیریت مصرف آب را در شهرستان و روستاهای اطراف داشته باشند تا تابستان پیش رو بدون قطعی آب سپری شود.

وی با اشاره به اینکه همکاران ما باهدف تأمین آب موردنیاز مردم زحمات زیادی را متقبل می‌شوند اظهار می کند: مجموعه آب و فاضلاب تلاش خود را در جهت جلوگیری از اختلال در سیستم آب‌رسانی به مردم انجام می‌دهد.

مدیر شرکت آب و فاضلاب شهرستان سرخه عنوان می کند: اتفاق دیگری که در سال جدید افتاده، این بوده که شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی ادغام شدند و شرکت یکپارچه آب و فاضلاب تشکیل‌شده است و در هر حوزه شهرستان، یک دستگاه با عنوان امور آب و فاضلاب شهرستان خدمات آب‌رسانی در شهر و روستا را انجام می‌دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.