رییس اداره نظارت بر ساخت راههای فرعی اداره کل راهداری خراسان رضوی گفت: از نظر جمعیتی ۹۵.۷ درصد از روستاهای بالای ۵۰ خانوار استان از راه آسفالته برخوردارند.

۹۵ درصد روستائیان خراسان رضوی راه آسفالت دارند

به گزارش قدس آنلاین، عباسعلی مرادی اظهار کرد: طول راه های روستایی استان ۱۴ هزار و ۱۵۲ کیلومتر است که هفت هزار و ۷۳۴ کیلومتر از این طول آسفالت است لذا از نظر شاخص طول راهها می توان گفت ۵۵ درصد از راههای روستایی خراسان رضوی آسفالت و بقیه خاکی یا غیرآسفالت است.

وی با بیان این که از ابتدای امسال، ساخت راههای روستایی از اداره کل راه و شهرسازی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی سپرده شده است گفت: طی سال گذشته ۱۰۰ کیلومتر راه روستایی در استان آسفالت شده است.

رییس اداره نظارت بر ساخت راه های فرعی و روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: امسال نیز در صورت وجود اعتبار حدود ۱۳۰ کیلومتر راه روستایی در این استان آسفالت می شود.

مرادی افزود: طی هفته جاری نیز راه روستای احمدیه با ۴۷ خانوار جمعیت در شهرستان فیروزه آسفالت شد که برای آسفالت این جاده به طول ۲ کیلومتر و عرض ۵.۵ متر البته با فرایندی مشارکتی هشت میلیارد ریال هزینه شده است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.