پیشکسوت فوتبال ایران گفت: به دلیل مشغله‌کاری و از طرفی شناخت نداشتن از بازیکنان جوان، پیشنهاد سرمربیگری تیم جوانان ایران را نپذیرفتم.

استیلی پیشنهاد سرمربیگری تیم جوانان ایران را نپذیرفت

قدس آنلاین: «حمید استیلی» روز سه‌شنبه در حاشیه مراسم آیین گشایش تالار مشاهیر ورزش در جمع خبرنگاران در مورد اینکه نام او به عنوان یکی از گزینه‌های هدایت تیم جوانان ایران مطرح شد، تصریح کرد: در مورد تیم ملی جوانان به من پیشنهاد شد اما به دلیل مشغله کاری و از طرفی دیگر به خاطر اینکه من زمان زیادی تا شروع بازی‌ها باقی نمانده بود و شناخت کافی از بازیکنان نداشتم، نتوانستم این پیشنهاد را بپذیرم.

استیلی در رابطه با شوع مجدد لیگ برتر فوتبال تصریح کرد: مسابقات از این هفته لیگ آغاز می‌شود و امیدوارم همه عوامل فوتبال در سلامت باشند چرا که فوتبال می‌تواند نشاط را به جامعه بازگرداند.

وی در مورد انتخاب «دراگان اسکوچیچ» به عنوان سرمربی تیم ملی اظهار داشت: در حال حاضر باید از اسکوچیچ حمایت کنیم چرا که چهار دیدار حساس در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر پیش‌رو داریم. ما چاره‌ای جز انتخاب اسکوچیچ نداشتیم. از طرفی نه زمان کافی را داشتیم که مربی جدیدی بیاوریم که شناخت لازم را از تیم ملی داشته باشد و نه منابع مالی. در این شرایط اسکوچیچ بهترین گزینه بود که بتواند تیم ما را در چهار بازی کمک کند. البته گزینه‌های داخلی زیادی هم داشتیم. همیشه برخی انتخاب‌ها انتقاداتی را همراه دارد باید همه به این انتخاب احترام بگذاریم و حمایت کنیم.

استیلی با اشاره به شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر تصریح کرد: شانس قهرمانی پرسپولیس زیاد است چرا که فاصله امتیاز زیادی ایجاد شده است. البته هنوز چیزی قطعی نیست و باید چند بازی آینده را هم پرسپولیس موفق ظاهر شود تا بتوانیم قاطعانه این تیم را قهرمان بدانیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.