لپ‌تاپ جدید اقتصادی ۱۴ اینچی Acer one عرضه شد.

لپ‌تاپ اقتصادی Acer one راه اندازی شد +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، اخیراً ایسر لپ تاپ‌های مخصوص بازی Nitro ۵ خود را با پردازنده های نسل ۱۰ اینتل معرفی کرد. اکنون این برند تایوانی یک لپ تاپ ارزان قیمت با نام Acer One ۱۴ را راه اندازی کرده است، این دستگاه مشخصات فنی مناسبی را در خود جای داده و برای دانشجویان و کاربران مشاغل کوچک بسیار مناسب است.

سودیر گوئل ، رئیس گروه تجارتی ایسر هند اظهار داشت: "این لپ‌تاپ باعث می‌شود متخصصان شاغل ، دانش آموزان و معلمان بتوانند به راحتی از این دستگاه استفاده کنند و بهترین عملکرد و ویژگیهای مناسب را با قیمت اقتصادی به دست بیاورند. این یک لپ تاپ عالی است که مقرون به صرفه بودن، امنیت خوب و سیستم عامل لود شده از ویژگی‌های مثبت این دستگاه است.

مشخصات و ویژگی‌های Acer One ۱۴

لپ تاپ Acer One ۱۴ از نمایشگر LCD ۱۴ اینچی با وضوح نمایشگر ۱،۳۶۶ x ۷۶۸ پیکسل برخوردار است. این لپ تاپ از وب کم و پشتیبانی از میکروفون ۷۲۰p بهره می برد و در قسمت صوتی مجهز به بلندگوهای استریوی دوگانه است. Acer One ۱۴ درایو دی وی دی رایتر را نیز ارائه می‌دهد که امروزه در اکثر لپ تاپ ها یافت نمی‌شود.

از نظر کارایی ، Acer One ۱۴ به پردازنده Intel Pentium Gold ۴۴۱۵U مجهز است. این پردازنده جفت شده با رم ۴ گیگابایتی DDR۴ قابل ارتقا تا ۳۲ گیگابایت است، ایسر جزئیات ذخیره سازی آخرین پیشنهاد خود را فاش نکرده است و ادعا می‌شود این دستگاه حداکثر ۴ ساعت عمر باتری را ارائه می‌دهد. Acer One ۱۴ از اتصال Wi-Fi و Bluetooth به همراه درگاه LAN ، ۲ پورت USB ۳.۰ Type-A و ۱ درگاه USB-A برخوردار است. از نظر نرم افزاری هم ، این لپ تاپ Windows ۱۰ Home شصت و چهار بیتی را اجرا می کند.

قیمت Acer One ۱۴

لپ‌تاپ Acer One ۱۴ با قیمت ۲۲،۹۹۹ روپیه به فروش می رسد. این دستگاه در فروشگاه‌های الکترونیکی Acer و به زودی در فروشگاه خرده فروشی قابل دسترسی خواهد بود و این لپ تاپ با ضمانت ۳ ساله از تاریخ خرید عرضه می شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.