خراسان شمالی- فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری ۴ نفر متهم به قتل یک جوان شیروانی خبر داد.

پلیس پرده از راز یک قتل هولناک برداشت

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علیرضا مظاهری با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان شیروانی به پلیس آگاهی شهرستان مبنی بر اینکه فرزندشان مدتی است مفقود شده، بلافاصله اقدامات پلیسی در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه تحقیقات میدانی و تخصصی پلیس در رابطه با مشخص شدن وضعیت فرد مفقودی به قدرت دنبال شد، افزود: با بررسی پرونده و همچنین دعوت از خانواده فرد مورد نظر، مشخص شد وی قرار بوده با دختری از اهالی همان منطقه که مدتی در ارتباط بوده ازدواج کند که هر دو خانواده با این موضوع مخالف بودند.

این مقام ارشد انتظامی در استان ادامه داد: با تلاش شبانه روزی کارآگاهان سه نفر به عنوان مظنون با هماهنگی مقام قضائی به پلیس آگاهی دعوت که در نهایت بعد از اخذ اظهارات و تناقض گویی که وجود داشت با دستور مقام قضائی بازداشت موقت برای آن ها صادر می شود.

وی با بیان اینکه در بازرسی از محل اختفای این افراد تعداد یک دستگاه تلفن همراه متعلق به فرد مفقود شده کشف می شود، تصریح کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی کارآگاهان، مشخص شد که متهمان از طریق دختر خانواده اقدام به گذاشتن قرار صوری با فرد مفقودی می کنند و در نهایت یکی از متهمان با خوراندن قرص نامعلومی وی را مسموم می کند.

این مقام ارشد انتظامی در استان با تاکید بر اینکه نهایتا مشخص شد متهمان فرد مفقودی را به قتل رسانده اند و جسد وی را در داخل چاهی بدون آب به عمق ۳۰ متر در اطراف روستای بیگان انداخته اند، تصریح کرد: کارآکاهان پلیس آگاهی با همکاری سازمان های امدادی به محل مورد نظر اعزام و جسد مقتول کشف و برای بررسی بیشتر و انجام آزمایشات مربوطه به پزشکی قانونی منتقل شد.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: در این رابطه چهار نفر متهم دستگیر و بعد از تکمیل تحقیقات به همراه پرونده مربوطه برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.