معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: امروز مدیران ما باید همانند دوران دفاع مقدس به این سمت بروند که در خدمات‌رسانی از هم سبقت بگیرند.

مدیران همانند دوران دفاع مقدس، در خدمت‌رسانی از هم سبقت بگیرند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از استانداری خراسان رضوی، حسن جعفری در جلسه ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس که در محل استانداری و به صورت ویدئوکنفرانسی با برخی از شهرستان‌های استان برگزار شد، اظهار کرد: ما مدیون شهدا، جانبازان، رزمندگان و آزادگان هستیم و تنها از طریق انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های سوم و چهارم کمی خواهیم توانست در برابر فداکاری‌های آن‌ها اقدامی انجام بدهیم.

وی ادامه داد: امسال انتظار داریم خانواده‌های شهدا، جانبازان و رزمندگان در برنامه‌های پیش‌بینی شده نقش ویژه‌تری را ایفا بکنند و در این راستا مسئولین امر می‌توانند به سراغ این عزیزان رفته و خاطرات آن‌ها را به عنوان اسناد زنده و گویای تاریخ دوران دفاع مقدس ثبت کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی، در بخش دیگری از سخنان خود به برجستگی‌های خاص دوران دفاع مقدس پرداخت و گفت: یکی از این برجستگی‌های خاص که باعث پیروزی رزمندگان در جبهه‌های مختلف شد پیروی محض از حضرت امام (ره) بود.
جعفری دومین برجستگی دوران دفاع مقدس را پشتیبانی همه جانبه مردم از این دفاع دانست و گفت: مردم به دنبال این بودند که در ابعاد مختلف به دفاع مقدس کمک کنند.امسال باید شاهد این باشیم که این خدمات به تصویر کشیده شود تا به عنوان فرهنگ ماندگار دفاع مقدس در اختیار نسل‌های آینده قرار گیرد.
وی از اتکاء به خود به عنوان دیگر ویژگی خاص دوران دفاع مقدس یاد کرد و افزود: امروز با همین روحیه توانسته‌ایم علاوه بر خودکفایی، برخی از تولیدات را در عرصه‌های مختلف صادر هم بکنیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با اشاره به مقابله و مبارزه با تعدادی زیادی از کشورهای جهان در دوران دفاع مقدس تشریح کرد: در این راستا اگر جنگ‌افزارهای بعثی رصد شود معلوم می‌شود که مجموعه‌ای بود از بسیاری از کشورهای غربی و اروپایی که همه ابزارها را در اختیار رژیم بعث قرار داده بودند.
جعفری با اشاره به ایثار و گذشت رزمندگان در دوران دفاع مقدس گفت: در حوزه‌های مختلف از جمله جهادگران بی‌سنگر، پشتیبانی و در خطوط مقدم این ایثار به چشم می‌خورد و همه از هم به صورت ایثارگرانه برای خدمت، سبقت می‌گرفتند. امروز هم مدیران ما باید به این سمت بروند که در خدمات‌رسانی از هم سبقت بگیرند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود متذکر شد: نماینده ویژه آمریکا در امور ایران گفته بود ما در مقابله با جمهوری اسلامی تاکنون ناموفق بوده‌ایم چون در زمان جنگ تحمیلی با ایران در محدوده خودش می جنگیدیم ولی امروز جمهوری اسلامی نه تنها در اقصی نقاط دنیا بلکه در حیات خلوت آمریکا هم حضور دارد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: امسال علی‌رغم فاصله‌گذاری اجتماعی باید گرامیداشت دفاع مقدس به صورت برجسته‌تر دیده و تا پایان سال جاری و ساری باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.