رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: سهم رسانه‌ها در دهه کرامت امسال بسیار است زیرا با توجه به محدودیت‌های به وجود آمده برنامه‌ها اجرا و از طریق رسانه پوشش داده خواهد شد.

وظیفه  رسانه‌ها در دهه کرامت امسال بسیار  زیاد است

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن مهدوی مهر ، دهه کرامت امسال را با توجه به وضعیت فوق العاده حاکم در کشور متفاوت دانست و اظهار کرد: ویژه برنامه‌های فرهنگی، تفریحی، علمی، تبلیغی، اجتماعی، خدمت رسانی و معنوی دهه کرامت در سال جاری، باتوجه به وضعیت موجود به صورت کلی در محدوده حرم مطهر رضوی، حریم حرم مطهر، مشهد مقدس، سراسر کشور و سایر کشورهای دیگر طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برگزار می‌شود و از امروز همزمان با سالروز میلاد حضرت معصومه(س) اجرای ویژه برنامه‌ها آغاز شده و تا سالروز ولادت امام رضا(ع) ادامه دارد.
وی با تأکید بر اینکه برگزاری این ویژه برنامه‌ها با بهره‌گیری از امکانات مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی اجرا می‌شود، گفت: سهم رسانه‌ها در دهه کرامت امسال بسیار است و با توجه به محدودیت‌های به وجود آمده برنامه‌ها اجرا و از طریق رسانه پوشش داده خواهد شد.
مهدوی مهر خاطرنشان کرد: شب میلاد حضرت رضا(ع) جشن مفصلی با حضور آحاد ملت ایران و سایر کشورها از طریق پوشش رسانه‌ای برگزار می‌شود و همه از طریق رسانه از فیوضات این جشن بهره‌مند می‌شوند.
رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه همه بخش‌های آستان قدس رضوی با هر نوع فعالیت در دهه کرامت حضور فعال دارند و به نوعی ستاد برگزار کننده جشن‌ها و برنامه‌های دهه کرامت محسوب می‌شوند، ویژه برنامه‌های این سازمان را به مناسبت دهه کرامت اعلام کرد: نخستین ویژه برنامه رونمایی از «کتاب‌های تألیف شده در سال ۹۸» است و دومین برنامه رونمایی از «ایستگاه مطالعاتی نُسخ خطی» سازمان کتابخانه‌ها، موزها و مرکز اسنادآستان قدس رضوی است.
وی اضافه کرد: رونمایی از «تلسکوپ نجوم در موزه آستان قدس رضوی»، رونمایی از «ایستگاه مطالعه دیجیتال در کتابخانه‌ها و مراکز اطلاع رسانی»، رونمایی از «پایگاه موضوعی کریمه اهل‌بیت(ع) حضرت معصومه(س)»، رونمایی از «کتابخانه تخصصی سادات» در بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی، «افتتاح کتابخانه در یکی از محلات مشهد»، برگزاری «نشست‌های علمی با حضور اندیشمندان و صاحب نظران با موضوع حضرت معصومه(س) و حضرت رضا(ع)»، برگزاری «وبینار علمی- مجازی در سطح کشور و جهان» و ... از دیگر ویژه برنامه‌های سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی برای دهه کرامت به‌شمار می‌رود.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.