فرمانده نیروی زمینی سپاه هدف از برگزاری رزمایش اقتدار شهدای کرد مسلمان را پاکسازی منطقه از لوث ضد انقلاب و تروریست‌ها عنوان کرد.

به مردم و عشایر شمال عراق توصیه می‌کنیم عناصر تروریستی را طرد کنند یا از آنها فاصله بگیرند

قدس آنلاین: به گزارش روابط عمومی سپاه بیت‌المقدس کردستان، سردار محمد پاکپور از آغاز مرحله نهایی رزمایش اقتدار شهدای کرد مسلمان نیروی زمینی سپاه در منطقه عمومی کردستان از صبح امروز خبر داد و گفت: منطقه رزمایش اقتدار شهدای کرد مسلمان از دهانه منطقه شیلر در مرز عراق تا ارتفاعات خشن چهل چشمه ادامه دارد و ابعاد بسیاری وسیعی از منطقه که بیشتر آن از مرز شمال شرق عراق است، را در بر می‌گیرد.

وی با اشاره به ترکیب یگان‌های شرکت کننده در این رزمایش، گفت: یگان‌های بومی منطقه، لشکر ۲۲ سپاه بیت المقدس، سپاه بیت المقدس، برخی از یگان‌های سپاه‌های شهرستانی مانند سپاه مریوان، دیواندره و یگان‌های تخصصی نیروی زمینی شامل پهپاد، هوانیروز و برخی از یگان‌های مکانیزه همچون تیپ امام زمان (عج) و یگان ویژه صابرین، در این رزمایش شرکت دارند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با تشریح اهداف تعیین شده در برگزاری این رزمایش نیز گفت: رزمایش اقتدار شهدای کرد مسلمان از جمله رزمایش‌های سالانه نیروی زمینی سپاه در شمال غرب، غرب و جنوب شرق کشور است که در منطقه عمومی کردستان در حال برگزاری است.

سردار پاکپور ارزیابی توانایی فرماندهان تاکتیکی، ارتقای هماهنگی‌های یگانی و نیز عملیاتی ساختن آموزش‌ها را از جمله اهداف برگزاری این رزمایش توصیف کرد و گفت: اقدامات یگان‌های هوانیروز، پهپاد، زرهی و انسانی مستلزم برقراری هماهنگی‌های خاصی است که در رزمایش‌ها ایرادهای احتمالی را برطرف می‌کنیم تا در میدان عمل ضعف و مشکلی در عملیات وجود نداشته باشد.

سردار پاکپور در ادامه با اشاره به اهمیت برگزاری رزمایش اقتدار شهدای کرد مسلمان در منطقه کردستان، گفت: منطقه این رزمایش متصل به مرز اقلیم شمال عراق است و ممکن است برخی تروریست‌ها از این جغرافیا استفاده و در این منطقه حضور پیدا کنند که یکی از مهمترین اهداف این رزمایش پاکسازی این مناطق از لوث تروریست‌ها است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه در ادامه از هدف قرار دادن عقبه‌ها و مقرهای تروریست‌ها در نقاط پیرامونی رزمایش خبر داد و گفت: در سال‌های قبل نیز این عملیات‌ها با هدف پاک سازی منطقه از لوث تروریست‌ها و اشرار صورت می‌گرفت و در واقع ضد انقلاب و حامیان آنها دریافته اند که ما در موضوع امنیت کشور و ملت ایران با کسی تعارف نداریم.

سردار پاکپور با تاکید بر اینکه هر نقطه‌ای که تروریست‌ها در آنجا حضور، سازماندهی و استقرار داشته باشند را مورد حمله قرار خواهیم داد، افزود: در سال ۹۷ و ۹۸ نیز مرکز تروریست‌ها در کوه سنجق و مقرهایی در حاشیه مرزی با اقلیم عراق مورد حملات موشکی، پهپادی و توپخانه‌ای نیروی زمینی سپاه قرار گرفت.

وی با تاکید بر اینکه پاکسازی منطقه از لوث تروریست‌ها را با قدرت ادامه خواهیم داد، گفت: در سال جاری نیز هر حرکتی که از سوی تروریست‌ها انجام پذیرد را با قاطعیت پاسخ خواهیم داد.

سردار پاکپور تاکید کرد: مسئولان اقلیم شمال عراق و مسئولین دولت دوست و برادر عراق باید بر مرزهای خود سیطره و اشراف بیشتری و نسبت به از بین بردن زمینه‌های سو استفاده گروهک‌های تروریستی از این مناطق اقدام کنند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه در پایان تاکید کرد به مردم عزیز و عشایر شمال عراق نیز توصیه می‌کنیم که عناصر گروهک‌های تروریستی را از پیرامون خود طرد کنند و در صورتی که توان این اقدام را نداشتند از آنها فاصله بگیرند زیرا هر قرارگاه و پایگاهی مربوط به تروریست‌ها در کانون اهداف ما قرار دارد

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.