شهردار مشهدمقدس گفت: دولت تا حد امکان حمایت‌هایی داشته اما کمتر از انتظار شهرداری مشهد بوده است.

حمایت‌های دولت از شهرداری مشهد کمتر از حد انتظار بوده است

محمدرضا کلایی صبح امروز در برنامه ادامه عملیات حفاری پروژه خط ۳ قطار شهری مشهد در پایانه مسافربری امام رضا(ع)  اظهار داشت: شهرداری باید اغلب به پایین شهر توجه کند؛ چرا که در این مناطق کمبودهای بسیاری دیده می‌شود، شهرداری نباید در انتظار حمایت دولت بماند.

وی افزود: ما باید وظیفه خود را رها کنیم و به دلیل عدم کمک کافی دولت، دست روی دست بگذاریم؟  دولت تا حد امکان حمایت‌هایی داشته اما کمتر از انتظار شهرداری بوده است، بخش شهری مشهد به خوبی پای کار آمده و نتیجه بر همگان ثابت شده؛ بنابراین باید دولت بیش از این حمایت می‌کرد.

کلایی ادامه داد: در حال حاضر تمامی فراز و نشیب‌ها مرتفع شده و مشکلات ساختاری شهری کلان به پایان رسید که این امر به برکت وجود بارگاه منور رضوی (ع) تحقق یافته است، شهرداری نیز با جدیت پای کار بوده و فعالیت کارمندان آن تنها به یک نامه‌نگاری ختم نمی‌شود.

شهردار مشهد خاطرنشان کرد: اتفاقات رقم خورده توسط مدیریت شهری مشهد می‌تواند جزو بهترین اتفاقات در چند سال آینده باشد، در حال حاضر در ارتباط با بافت پیرامون حرم مطهر پای کار هستیم و ایده حریم شهر و سایر ایده‌های قابل پیاده سازی در این منطقه محقق و این امور در تاریخ ثبت می‌شود.

وی بیان کرد: مدیریت شهری به عنوان مدیریت اصلی بهبود مناطق شهری فعالیت می‌کند، افراد بسیاری در شهرداری فعال هستند و برای ایجاد فضای شهری مناسب‌تر تمام تلاش خود را به کار می‌برند.

کیانوش کیامرز، مدیرعامل شرکت قطارشهری شهرداری مشهد نیز گفت: قول داده بودیم دستگاه تی بی ام تیر ماه به سمت شهرک ابوذر عملیات حفاری را آغاز کند که این امر با وجود تمام محدودیت‌ها انجام شد، ۴ ایستگاه در مسیر داریم. ۱۴ ماه دیگر این مسیر تکمیل خواهد شد که ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه دارد.

مدیرعامل قطار شهری مشهد بیان کرد: اوراق مشارکت مترو مشهد به مبلغ ۶۰۰ میلیارد تومان تا ۱۵ روز دیگر در حساب ما می‌نشیند.  

کیامرز افزود: چند قطعه دستگاه را باید از خارج تهیه می‌کردیم و همین امر مشکلات زیادی ایجاد کرد با همت قرارگاه خاتم الانبیا این مشکلات حل شد و اتفاق بزرگی در پایانه امام رضا(ع) رقم خورد چون نمی‌توانسیتیم قطعات را وارد کنیم بومی‌سازی کردیم.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    0 0
    شهرداری مشهد از راه تراکم فروشی و بلند مرتبه سازی و شهر فروشی مترو می سازد . در عصر کرونا که فاصله گذاری و جلوگیری از تجمع در فضای بسته باید رعایت شود مترو سازی اب کوبیدن در هاون است