فرماندار درگز گفت: معتقدیم در مواجهه با برخی فعالیتهای ورزشی بانوان از جمله محدودیت دوچرخه سواری در ملا عام، تامین زیرساختهای تفریحی و ورزشی باید اولویت باشد.

 تامین زیرساخت ورزش بانوان  درگز جایگزین محدودیتها درشود

به گزارش قدس آنلاین، علی فراهی اظهار کرد: در این ایام هر ساله ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان درگز  با استناد به حرمت دوچرخه سواری بانوان از نظر برخی از مراجع معظم تقلید در این باره مصوباتی دارد که البته امام جمعه، فرمانداری، نیروی انتظامی و ستاد امر به معروف با تعامل موضوع را پیگیری می‌کنند.

وی ادامه داد: در این راستا معتقدیم باید ابتدا جایگزین فعالیتهایی که حرمت آن ذکر شده در جامعه فراهم شود، هرچند فقدان زیرساختها نمی تواند توجیه ارتکاب محرمات باشد اما رفتار سلبی و محدود کننده با شرایط یاد شده هزینه های اجتماعی برای نیروی انتظامی در پی خواهد داشت.

فرماندار درگز گفت: نمی‌توان با خواسته برخی بانوان در شهرستان با ایجاد هزینه برخورد کرد و از سرمایه اجتماعی در این خصوص صرف نمود و باید در نظر داشت اقتدار واقعی و بالندگی کنونی جمهوری اسلامی ایران متکی به سرمایه و پشتوانه مردمی کشور است.

فراهی افزود:  از سال گذشته که موضوع محدودیت دوچرخه سواری بانوان مطرح شد طرح ایجاد پارک بانوان در شهر درگز با حدود چهار میلیارد ریال مصوب شد که متاسفانه نه تنها این طرح پیشرفتی نداشته بلکه حتی احداث آن شروع هم نشده است.

وی با بیان این که تامین زیرساختهای ورزشی بانوان باید در اولویت قرار گیرد ادامه داد: احداث پارک مختص بانوان درگز برای تفریحات و فعالیتهای فرهنگی ورزشی از جمله دوچرخه سواری باید مد نظر مسوولان قرار گیرد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.