خوزستان_ همزمان با آغاز دهه کرامت، کاروان خدام آستان قدس رضوی بامداد چهارشنبه از طریق فرودگاه اهواز وارد خوزستان شد.

کاروان خدام آستان قدس رضوی به خوزستان عزیمت کردند

به گزارش قدس آنلاین، همزمان با آغاز دهه کرامت، کاروان خدام آستان قدس رضوی بامداد چهارشنبه از طریق فرودگاه اهواز وارد خوزستان شد.تا این استان ولایت مدار و دوستدار اهل بیت عصمت و طهارت(ع) رنگ و بوی امام رئوف حضرت رضا(ع) به خود بگیرد.

حجت الاسلام دانیال اریکه  مسئول اجرایی و هماهنگی کاروان خدام آستان قدس رضوی اظهار کرد: در دهه کرامت امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا برنامه‌های جمعی و جشن‌های منطقه‌ای همانند سال‌های گذشته برگزار نخواهد شد ولی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برنامه‌هایی همچون تقدیر از کادر درمان مقابله با کرونا با حضور در بیمارستان‌های مخصوص بیماران کرونایی و گروه‌های جهادی فعال در مبارزه با ویروس کرونا و طرح مواسات، حضور در منزل علما و والدین شهدایی که براثر کرونا دار فانی را وداع کردند برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: حضور در خط تولید کارخانه‌ها با توجه به شعار جهش تولید ،پنج شب برگزاری جشن در سیمای مرکز خوزستان ، حضور در دادگستری و محاکم قضایی با توجه به تقارن هفته قوه قضاییه و دهه کرامت، برگزاری جشنواره‌های مجازی توسط تشکل‌های مردمی در شب میلاد امام رضا (ع) ، پخت نان در نانوایی‌ها نان با نمک تبرکی حرم امام رضا (ع)، برپایی کاروان‌های شادی خودرویی در محلات مختلف با حضور خدام،دیدار با خانواده شهدا مدافع حرم و دیدار با کارآفرینان و تولیدکنندگان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی از مهمترین برنامه‌های دهه کرامت با حضور خدام حرم امام رضا(ع) درخوزستان خواهد بود.

حجت الاسلام اریکه افزود:در شب میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) در سراسر خوزستان برنامه نورافشانی در ساعت ۲۱ اجرا خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد به لطف این دهه مبارک و پیچیدن شمیم رضوی در خوزستان ، جهانیان هرچه زودتر از شر این ویروس منحوس رهایی یافته و تمامی بیماران بهبود یابند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.