مدیر خبر و رسانه آستان قدس رضوی از برگزاری کارگروه فضای مجازی اعتاب مقدسه ایران با هدف بررسی ظرفیت‌های این اعتاب در عرصه تولیدات رسانه‌ای خبر داد.

برگزاری کارگروه فضای مجازی اعتاب مقدسه ایران در حرم مطهر رضوی

به گزارش قدس آنلاین، حسن دست‌پروری با اعلام این خبر اظهار کرد: با تشکیل نخستین نشست نمایندگان اعتاب مقدسه سراسر کشور در سال ۹۶ به منظور استفاده از ظرفیت عظیم و مغتنم آستان‌های مقدس در راستای تحکیم مبانی و احکام اسلام، چندین کارگروه ویژه ذیل این نشست تشکیل شد که یکی از آنها کارگروه اجتماعی و فضای مجازی است.

وی تصریح کرد: همزمان با دهه کرامت سال جاری نشستی در تاریخ ۵ و ۶ تیرماه همزمان با ایام دهه کرامت برگزار خواهد شد که در این نشست به مباحثی همچون بررسی ظرفیت‌های مجموعه اعتاب مقدسه در عرصه تولیدات رسانه، پاسخگویی به شبهات، تولیدات مشترک و ظرفیت‌هایی که در این عرصه وجود دارد، پرداخته خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: این نشست با حضور نمایندگانی از عتبات مقدسه ایران از جمله حرم حضرت معصومه(ع)، حرم حضرت عبدالعظیم حسنی، حرم حضرت شاهچراغ(ع) و مسجد جمکران تدارک دیده شده است.

دست‌پروری با بیان اینکه مهمانانی نیز از بعثه مقام معظم رهبری و سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در این جلسه حضور خواهند داشت، تصریح کرد: این نشست سرآغازی برای تصویب مصوباتی در حوزه تولیدات رسانه‌ای خواهد بود.

مدیر خبر و رسانه آستان قدس رضوی ادامه داد: با توجه به ضرورت هم‌افزایی مجموعه‌های رسانه‌ای اعتاب مقدسه در راستای گسترش و تقویت معارف ائمه اطهار(ع)، مبارزه با هجمه‌ها و شبهه‌افکنی‌های دشمنان در فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای و نیز به دنبال شرایط کنونی پیش‌ آمده ناشی از بیماری کرونا و محدودیت‌های سفر لازم است پیوست رسانه‌ای زیارت با هم‌افزایی، تبادل نظر و راهبرد مشترک تقویت شود.

دست‌پروری بیان کرد: در همین رابطه نخستین نشست همفکری و تبادل نظر مسئولان رسانه‌ای این اعتاب مقدسه همزمان با ایام دهه کرامت می‌تواند نقطه آغازی برای استفاده موثر از ظرفیت‌های متقابل و مشترک باشد.

لازم به یادآوری است؛ نشست کارگروه اجتماعی و فضای مجازی اجلاسیه آستان‌های مقدس و بقاع متبرکه با حضور نمایندگان فضای مجازی و رسانه‌ای در مشهد به میزبانی مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی برپا می‌شود.

منبع:

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.