یزد - دبیر جشنواره زیر سایه خورشید استان یزد گفت: همزمان با ایام دهه کرامت سیزدهمین جشنواره بزرگ زیر سایه خورشید با شعار « به تو از دور سلام »با رعایت دستورالعمل های بهداشتی بدون حضورمردم در یزد برگزار خواهد شد.

«جشن بزرگ زیر سایه خورشید » در یزد برگزار   می شود

سید ناصرحیدری درگفتگو با خبر نگار قدس آنلاین اظهارداشت: همزمان با ایام دهه کرامت ،سیزدهمین جشن برزگ زیر سایه خورشید با شعار « به تو از دور سلام » با حضور ۸ نفر ازخدام آستان قدس رضوی و بدون حضورمردم در شب ولادت امام رضا (ع) و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در استان  مقدس سید جعفر یزد برگزار خواهد شد.

وی افزود: با توجه به سیر صعودی بیماری کرونا در کشور و به منظورحفظ سلامت  مردم سیزدهمین جشن برزگ زیرسایه خورشید بدون حضورمردم و به صورت پخش مستقیم از شبکه تابان یزد در شب میلاد امام رضا (ع) برگزار خواهد شد.

حیدری با اشاره دستور العمل های سختگیرانه درخصوص برگزاری این جشنواره تصریح کرد : ازخدام قبل از ورود به استان تست کرونا گرفته شده و دو پزشک  هم تیم خدام را در بازدیدها و دیدارها همراهی خواهند کرد .

وی با بیان اینکه امسال نمی توانیم در مساجد و حسینیه و دیگر اماکن جشنواره زیرسایه خورشید را برگزار کنیم گفت : محلات با نمادهای رضوی و چراغ های رنگی با همکاری شهرداری آذین بندی خواهد شد و مردم با نصب بنر و پرچم بر سردر خانه ها وادارات ارادت خود را به  امام رئوف نشان خواهند داد .

ناصری گفت : از جمله رویکردهای ما در این جشنواره ، بحث خانواده محوری، افزایش جمعیت، ازدواج آسان ، تهیه جهیزیه برای زوج ها ،  تحول آفرینی و جوانگرایی است و ما تلاش داریم با این جشنواره بتوانیم گوشه ای ازمشکلات را برطرف سازیم .

وی همچنین از بر پایی جشن ازدواج رضو ی دراین جشنواره خبر داد و افزود : جشن ازدواج رضوی در قالب جشن ازدواج اسان در این جشنواره برگزارخواهد شد و مراسم عقد تعدادی از زوجین توسط خدام آستان قدس رضوی بر گزارخواهد شد.

 دبیر جشنواره زیر سایه خورشید استان تصریح کرد :  دومین رویکرد ما در این جشنواره  درمحورخانواده، تهیه جهیزیه توسط کارفرما است و افرادی که علاقه مند به  شرکت دراین امرخیر هستند می توانند برای تهیه اقلام  جهیزیه مشارکت داشته باشند.

وی گفت : سامانه  جشنواره برزگ زیر سایه خورشید برای دومین بار متوالی در اختیار مردم قرار گرفته تا افرادعلاقه مند برای مشارکت دراین جشنواره در سامانه  ثبت نام کرده تا دراین رویداد بزرگ فرهنگی مشارکت داشته باشند .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.