مدیر مرکز جامع مشاوره، رشد و توانمندسازی آستان قدس رضوی از افتتاح اتاق‌های «بازی درمانی» ویژه کودکان در ایام دهه کرامت خبر داد.

افتتاح اتاق‌های «بازی درمانی» در مراکز مشاوره آستان قدس رضوی

به گزارش قدس آنلاین، سید محسن اصغری نکاح با اعلام این خبر بیان کرد: در ایام پر خیر و برکت دهه کرامت اقدامات گسترده‌ای برای گسترش خدمات مشاوره‌ای به مخاطبان مرکز مشاوره آستان قدس رضوی انجام می‌شود که از جمله این اقدامات افتتاح اتاق‌های مشاوره کودک، رشد و بازی درمانی است.
وی تصریح کرد: این اتاق‌ها که به مجهزترین وسائل رشد و بازی درمانی روز دنیا تجهیز شده است با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، در کلینیک‌های آستان مهر رضوی (واحد بعثت و غدیر) روز پنج‌شنبه پنجم تیرماه و همزمان با چهارمین روز از ایام دهه کرامت افتتاح می‌شود.
اصغری نکاح افزود: دکتر زهرا حسین‌زاده ملکی؛ دکترای تخصصی روانشناسی، دکتر سکینه سلطانی کوهبانی؛ استادیار دانشگاه فردوسی، دکتر سمیه عسگریان؛ دکترای روانشناسی عمومی، سپیده قاضی‌زاده؛ کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی، سمیه حسینی؛ کارشناس ارشد روانشناسی تربیتی از جمله مشاوران حوزه کودک و نوجوان هستند که کار درمانگری در این اتاق‌ها را بر عهده دارند.
لازم به یادآوری است؛ کلینیک غدیر آستان مهر رضوی واقع در خیابان شیرازی-بست شیخ طوسی-پشت دارالشفای امام- طبقه فوقانی بازار الغدیر و کلینیک بعثت آستان مهر رضوی در بلوار شهید منتظری ۹ نرسیده به سه راه بعثت واقع شده است.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.