با کسب تأییدیه نهایی از آزمایشگاه مرجع سلامت کشور، آزمایش‌های تشخیصی ویروس کرونا در بیمارستان فوق تخصصی رضوی انجام می‌شود.

انجام آزمایش‌های تشخیصی ویروس کرونا در بیمارستان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، جعفری رئیس آزمایشگاه بیمارستان رضوی گفت: روند کرونا، هنوز به طور کامل مشخص نشده و بنابراین احاطه کاملی به روند مصون ماندن یا نماندن فرد بهبودیافته که آنتی‌بادی در بدنش تولید شده، وجود ندارد و این امر به طور کامل تأیید نشده است.
او افزود: همه آزمایش‌های مولکولی و غیرمولکولی مطرح شده در دنیا برای تشخیص این بیماری اعم از CPR، EBC، ESR، LDH، Covid۱۹ IGG&IGM هم‌اکنون با کسب تأییدیه از آزمایشگاه مرجع سلامت کشور در آزمایشگاه مرکزی بیمارستان رضوی آماده انجام است.
رئیس آزمایشگاه بیمارستان رضوی ادامه داد: افراد متقاضی انجام این تست‌های آزمایشگاهی می‌توانند با مراجعه به بخش اورژانس بیماران حاد تنفسی و ویزیت توسط پزشک مربوطه درخواست شخصی خود را مبنی بر انجام این آزمایش‌ها ارائه کرده و با دستور پزشک، این آزمایش‌ها انجام خواهد شد.
جعفری با اشاره به برگزاری کلاس‌های حضوری و مجازی برای کارکنان آزمایشگاه جهت آموزش نمونه‌گیری دقیق همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، بیان کرد: در این تست‌ها نمونه‌های آزمایشگاهی در فضای اورژانس حاد تنفسی با رعایت تمامی پروتکل‌های ایمنی بهداشت برای بیمار و کارکنان گرفته شده است.

او تصریح کرد:همچنین در کیسه‌های مخصوص حاوی محیط مغذی برای ویروس و در ظروف سه لایه و ایمن از مسیر مجزایی به بخش ویژه آزمایشگاهی بررسی این ویروس مجهز به تهویه لازم منتقل می‌شوند تا فضای بیمارستان برای سایر مراجعان پاک و عاری از ویروس بماند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.