همین آقایی که مصاحبه می‌کند و می‌گوید پول کی‌روش را او داده و هواپیمای اختصاصی دراختیار سرمربی تیم ملی قرار داده است، به این موضوع فکر نمی‌کند که این اظهارات شبهاتی ایجاد می‌کند.

معاون اجرایی پرسپولیس: پرداخت پول کی‌روش شبهه ندارد؟/ محکم پای شکایت از زنوزی ایستاده‌ایم

قدس آنلاین؛ تیم پرسپولیس درآستانه آغاز مجدد رقابت‌های لیگ هم دغدغه کسب چهارمین قهرمانی پیاپی را دارد، هم دغدغه حواشی زیادی که اطرافش به وجود می‌آید. تیم گل‌محمدی خودش را برای رویارویی با تیم پیکان آماده می‌کند و باشگاه هم به فکر حل اختلافات حقوقی خود با برانکو و کالدرون و البته طرح شکایت علیه مدیران تیم تراکتور است. همه اینها بهانه‌ای است برای مراجعه به مسئولان باشگاه و پرسیدن نظرات آنها درمورد این اتفاقات. هرچند سرپرست این باشگاه سخت پاسخگوی رسانه‌های مکتوب است اما معاون اجرایی او درمورد برخی حاشیه‌های اطراف پرسپولیس حرف‌هایی دارد که با خبرنگار «فرهیختگان» درمیان گذاشته است. متن اظهارات حسین خبیری را درادامه می‌خوانید.

  مراقب حرف‌زدن‌تان باشید!

شکایت باشگاه پرسپولیس از مالک باشگاه تراکتور یکی از حواشی عجیب فوتبال ماست. خبیری درمورد این شکایت می‌گوید: «وقتی عده‌ای قصد دارند با ایراد اتهام و نشراکاذیب موفقیت‌های پرسپولیس را زیرسوال ببرند قطعا باشگاه نه از حق خودش می‌گذرد نه از حق هوادارانش. طرح این شکایت کاملا لازم بود و محکم پای این شکایت ایستاده‌ایم و اجازه نمی‌دهیم به راحتی زحمت یک باشگاه را اینچنین زیر سوال ببرند. شکایت کردیم تا همه مراقب حرف‌زدن‌شان درمورد پرسپولیس و هوادارانش باشند. اجازه ندارید هر تهمتی را به پرسپولیس بزنید. بیشترین اجحاف در فوتبال به پرسپولیس شده ولی این باشگاه علی‌رغم همه کارشکنی‌ها و مشکلات توانسته طی چند سال گذشته خود را در سطح اول فوتبال ایران حفظ کند و با همه مشکلات خود را به فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا برساند. با وجود این عده‌ای خیال می‌کنند با مطرح کردن مسائلی که واقعیت ندارد می‌توانند جلوی موفقیت‌های بعدی پرسپولیس را بگیرند. تلاش بسیار شد تا با لغو بازی‌های لیگ جلوی پرسپولیس را در مسیر قهرمانی بگیرند ولی وقتی تیرشان به سنگ خورد حالا به تهمت‌زدن رو آورده‌اند. فوتبال یک رقابت است و اهالی‌اش در زمین باید رقیب هم باشند و بیرون از زمین رفیق. فوتبال جوانمردانه این‌طوری معنا پیدا می‌کند. قرار نیست دراین رقابت بی‌اخلاقی را چاشنی کارمان کنیم.»

  شبهه ایجادکردن کاری ندارد!

خبیری در ادامه می‌گوید: «اگر قرار باشد شبهه ایجاد کنیم به راحتی از روی حرف خود این آقایان می‌توان این کار را انجام داد. همین آقایی که مصاحبه می‌کند و می‌گوید پول کی‌روش را او داده و هواپیمای اختصاصی دراختیار سرمربی تیم ملی قرار داده است، به این موضوع فکر نمی‌کند که این اظهارات شبهاتی ایجاد می‌کند و این سوال به وجود می‌آید که چنین ارتباطاتی با فدراسیون فوتبال چطور به وجود آمده و فدراسیون فوتبال در قبالش چه کاری برای آنها انجام داده است؟ وقتی شبهه ایجاد کردن آسان است؛ کار خوبی است که بگوییم بخش زیادی از مشکلات تیم‌ها در لیگ به واسطه همین ارتباطات به وجود آمده؟! شبهه ایجاد کردن کاری ندارد. ما اهل چنین کارهایی نیستیم و اخلاق‌مداری را وظیفه خود می‌دانیم و خواستار همین برخورد و رفتار از جانب رقبا هستیم.»

  ۲ وظیفه پرسپولیس درقبال برانکو

پس از پایان صحبت‌ها درمورد شکایت اخیر پرسپولیس از مالک تراکتور، معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس درمورد اختلاف و ناراحتی تازه برانکو از پرسپولیسی‌ها به «فرهیختگان» گفت: «نظر شخصی‌ام این است که باید برانکو را حفظ می‌کردیم و در کنار ادامه موفقیت‌ها با استفاده از تجربیات او ساختار و زیربنای فنی پرسپولیس را اصلاح می‌کردیم. اما حالا که این اتفاق نیفتاده به جای اینکه با او وارد دعوای حقوقی شویم باید ضمن پرداخت حقش از زحمات او تقدیر کنیم. باشگاه حق دارد از جایگاه خودش دفاع کند اما باید به‌خاطر دوران بسیار خوبی که با او برای پرسپولیس و هوادارانش رقم خورد، از او تشکر کنیم. برانکو یک مربی فوق‌العاده و دوست‌داشتنی است. با اطمینان می‌گویم خود مدیریت باشگاه هم چنین نظری دارد و قطعا پس از حل همه اختلافات این اتفاق رقم خواهد خورد.»

  فعالیت بدون مجوز ممنوع!

خبیری درمورد فعالیت آکادمی و مدارس فوتبال این باشگاه می‌گوید: «به همه هیات فوتبال‌های استان‌ها نامه زده‌ایم و خواستار جلوگیری از فعالیت مدارس فوتبالی شدیم که بدون مجوز از نام پرسپولیس استفاده می‌کنند. همه درخواست‌های تاسیس این مدارس را که به دست باشگاه رسیده تا یکی، دو هفته دیگر بررسی خواهیم کرد و مجوز فعالیت آنها صادر خواهد شد. سعی داریم با نظارت دقیق بر فعالیت این مدارس شرایط حضور استعدادها را در فوتبال این باشگاه فراهم کنیم.»
  شرایط عالی پرسپولیس

خبیری در پایان با اشاره به نزدیک بودن زمان آغاز مجدد مسابقات لیگ گفت: «وضعیت تیم بسیار خوب است. گل‌محمدی و پیروانی به خوبی تیم را آماده حضور در مسابقات کرده‌اند و از حاشیه دور نگه داشته‌اند. با کمک تیم و هواداران قطعا شروع مجدد خوبی خواهیم داشت و پایان بهتری را با نام پرسپولیس رقم خواهیم زد.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.