معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: فروش هر کیلو گوشت مرغ بالاتر از ۱۵هزار و ۷۰۰تومان در سطح خراسان رضوی تخلف است.

 فروش گوشت مرغ بالاتر از ۱۵هزار و ۷۰۰تومان در خراسان رضوی تخلف است/ مرغ منجمد به اندازه کافی در استان وجود دارد

علی رسولیان در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: فروش هر کیلو گوشت مرغ بالاتر از ۱۵هزار و ۷۰۰تومان در سطح خراسان رضوی تخلف است.

وی تصریح کرد: از روز شنبه ۷تیرماه بازرسی ها در سطح بازار افزایش پیدا می کند  و با هرگونه گران فروشی در این زمینه برخوردهای جدی صورت خواهد گرفت و در این زمینه با کسی تعارف نخواهیم داشت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی افزود: ستاد تنظیم بازار استان روز یکشنبه تشکیل جلسه خواهد داد و در زمینه روش های مختلف تنظیم و کنترل بازار گوشت مرغ از جمله عرضه مستقیم ، عرضه گوشت مرغ منجمد و افزایش نظارت بر بازار تصمیم گیری خواهد کرد.

رسولیان با بیان اینکه در مرحله اول توزیع ۴۰۰تن گوشت مرغ منجمد در استان در نظرگرفته شده است که در جلسه ستاد تنظیم بازار مورد بررسی قرار خواهد گرفت،  ادامه داد: از طریق افزایش عرضه گوشت مرغ به بازار، قیمت این محصول را کنترل خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد قیمت از نرخ مصوب ستادتنظیم بازار افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار جلوگیری از خروج گوشت مرغ از استان ها ممنوع است، ادامه داد: مرغ منجمد به اندازه کافی در استان وجود دارد و قادر هستیم با قیمت های پایین به بازار عرضه کنیم اما به دلیل اینکه ممکن است عرضه کنندگان گوشت مرغ ، محصول خود را از استان خارج کرده و با قیمت بالاترنسبت به خراسان رضوی در سایر استان ها به فروش برسانند در تعیین قیمت با احتیاط عمل می کنیم.

رسولیان تصریح کرد: چون قیمت گوشت مرغ از سوی ستاد تنظیم بازار کشوری اعلام شده است تعیین قیمت پایین تر از آن در اختیار ما نیست در حالی که اگر این قیمت گذاری به استان ها واگذار می شد قادر بودیم گوشت مرغ را با قیمت بین ۱۲ تا ۱۳هزار تومان در سطح استان مدیریت کنیم.

وی همچنین در مورد مدیریت قیمت شکر در بازار گفت: شکر به اندازه کافی در استان برای مصارف مختلف وجود دارد و در چند روز آینده با قیمت هر کیلو حدود ۶۲۰۰تومان در اختیار مصرف کنندگان قرار خواهد گرفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در مورد خبری مبنی بر اینکه مقدار زیادی شکر تنظیم بازار در اختیار فروشگاه خاصی برای توزیع قرار گرفته است، نیز اظهار کرد: این موضوع صحت ندارد و آن را تکذیب می کنم. شکر تنظیم بازار در اختیار همه فروشگاه ها و واحدهای عرضه در مناطق مختلف استان قرار خواهد گرفت و مردم از این بابت نگرانی نداشته باشند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.