هیأت رئیسه خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی انتخاب شدند.

انتخاب هیأت رئیسه خانه مطبوعات خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، در نخستین جلسه هیأت مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های استان خراسان رضوی که عصر پنجشنبه، پنجم تیر در مشهد برگزار شد، افشین تحفه‌گر معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، ضمن تقدیر از هیأت مدیره سابق خانه، مشارکت ٨١ درصدی اعضای این موسسه را در انتخابات اخیر هیئت مدیره و بازرسان خانه مطبوعات و رسانه‌ها امیدبخش دانست.

در ادامه این جلسه با برگزاری انتخابات داخلی، «محمد سعید احدیان» به عنوان رئیس هیئت مدیره، «غلامرضا بنی اسدی» به عنوان نائب رئیس، « محمدجمال رستم زاده» به عنوان خزانه دار، «مجتبی نوریان» به عنوان منشی(دبیر) و «مجتبی محمودی» به عنوان سخنگو و مدیر روابط عمومی خانه مطبوعات و رسانه های استان خراسان رضوی همگی برای مدت یک سال انتخاب شدند.

در بخشی از این جلسه که با حضور همه اعضای هیئت مدیره و بازرسان خانه مطبوعات و رسانه های استان برگزار شد، هر یک از اعضا و بازرسان نظرات خود را درباره برنامه های آینده خانه مطرح کردند.

در این جلسه همچنین درباره گزینه‌های تصدی پست مدیر خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی بحث و گفت و گو و مقرر شد در جلسه بعدی انتخاب مدیر بر اساس برنامه انجام شود.

در قسمتی از این جلسه همچنین بازرسان خانه مطبوعات استان خواستار تداوم روند عضویت واجدان شرایط در خانه و پالایش اعضای سابق شدند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.