گیلان - سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان با بیان اینکه از ابتدای سالجاری تاکنون ۱۲۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر را در استان کشف شده، گفت: در حوزه کشف مواد مخدر صنعتی نظیر هروئین و شیشه ۱۰۰ درصد افزایش داشتیم که این زنگ خطری برای خانواده‌های گیلانی بوده زیرا نشان می‌دهد گرایش به مصرف مواد مخدر صنعتی در گیلان افزایش یافته است.

گرایش به مصرف مخدر صنعتی در گیلان زنگ خطری برای خانواده‌ها

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پلیس گیلان ،سرهنگ علی احمدپور  به مناسبت هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر ، مبارزه با مواد مخدر را نوعی تامین امنیت دانست و اظهار کرد: در حوزه مبارزه با مواد مخدر مطالبات مردم بسیار زیاد است، گزارش‌های واصله موید این امر است که دغدغه خانواده‌ها از توزیع و مصرف مواد مخدر نوعی نا امنی است که از منظر مردم دیده می‌شود.

وی با بیان اینکه ۸۰ درصد کشفیات مواد و دستگیری‌ها مربوط به باندهای تهیه و توزیع است، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون موفق به شناسایی و انهدام ۳۹ باند تهیه و توزیع مواد شده‌ایم که ماحصل همکاری مشترک و شبانه‌روزی پلیس با اطلاعات، سپاه و مرجع قضایی است.

سرهنگ احمدپور ادامه داد: امسال با مجموع اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی بیش از ۸۰۰۰ نفر مرتکبین جرائم موادمخدر در حوزه‌های قاچاق، توزیع کنندگان خرد و کلان، نگهدارندگان و مصرف کنندگان در عملیات‌های مختلف دستگیر و دستگاه قضا تحویل داده شدند.

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان با تاکید بر اینکه رویکرد ما کاهش دسترسی آسان به تهیه مواد است، افزود: ۱۸ درصد اجرای عملیات شناسایی و دستگیری مرتکبین جرائم مواد مخدر در استان افزایش داشته است؛ هدف از تشدید اقدامات و عملیات‌ها در سطح مناطق آلوده حذف دسترسی آسان معتادین به مواد مخدر است زیرا پاکسازی مناطق آلوده و جرم‌خیز در بافت شهرها از رسالت‌های اصلی پلیس مبارزه با مواد مخدر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.