گیلان- در راستای حفظ امنیت و پایداری جریان گاز مشترکین خانگی، شرکت گاز استان گیلان در بهار سال جاری بالغ بر ۴۰ درصد از خطوط و تاسیسات گاز در استان را نشت یابی نموده است.

نشت یابی بیش از ۱۰ هزار کیلومتر از خطوط گاز در گیلان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت گاز گیلان ،حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام خبر نشت یابی بیش از ۱۰ هزار و سیصد کیلومتر از خطوط گاز در استان اظهار داشت: این شرکت با هدف حفظ امنیت و پایداری جریان گاز مشترکین، در بهار امسال بالغ بر ۴۰ درصد از خطوط گاز در استان را مورد بازرسی و نشت یابی قرار داده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام این خبر افزود: این میزان نشت یابی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۵۸ درصد افزایش داشته و بهترین آمار ثبت شده در فصل بهار محسوب می شود.

اکبر بیان نمود: این شرکت هم راستا با توسعه گازرسانی در استان، برنامه ریزی جامعی را درجهت حفظ امنیت خطوط و تاسیسات گاز به انجام رسانده و در همین زمینه بالغ بر ۲۴۰ هزار انشعاب و ۱۲۶ ایستگاه گاز را مورد بازرسی قرار داده است.

وی با بیان اینکه عملیات نشت یابی در بهار امسال در ۲۲ شهر استان انجام شده است، اظهار داشت: شرکت گاز استان گیلان در حال اجرای عملیات نشت یابی با استفاده از روشهای نوین در قالب نشت یابی آنلاین و براساس برنامه تعیین شده می باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.