همزمان با ایام ولادت دو ولی نعمت سرزمین ایران اسلامی هشتمین اختر آسمان ولایت و امامت حضرت رضا(ع) و خواهر گرامی‌ ایشان حضرت فاطمه معصومه(س) مسابقه بزرگ ملی «تا چشمه رضوان» با محوریت کتاب عیون اخبار الرضا(ع) در سطح کشور برگزار می‌ شود.

برگزاری مسابقه بزرگ ملی «تا چشمه رضوان»

به گزارش قدس آنلاین، معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در خصوص برگزاری این مسابقه گفت: این مسابقه بزرگ در سه محور متنوع نظیر پاسخ به سوالات طرح شده از کتاب چشمه حکمت رضوی، فیلمبرداری از خودتان در حال معرفی کتاب چشمه حکمت رضوی و خوانش یک روایت یا حدیث از کتاب چشمه حکمت رضوی با همکاری اعتاب مقدسه و مراکز فرهنگی کشور و با محوریت بارگاه منور امام هشتم(ع) اجرا می‌ شود.

حجت‌ الاسلام والمسلمین حجت گنابادی‌ نژاد تصریح کرد: مسابقه بزرگ ملی «تا چشمه رضوان» با رویکرد ترویج فرهنگ رضوی و آشنایی دلباختگان مکتب اهل بیت(ع) با محوریت کتاب عیون اخبار الرضا(ع) جمع‌ بندی شده است و علاقه‌ مندان می‌ توانند با مراجعه به سایت haram.razavi.ir ‌ و شرکت در مسابقه یکی از برندگان این رقابت فرهنگی و ملی باشند.

وی با اشاره به اینکه این مسابقه کار ویژه معاونت تبلیغات در دهه کرامت به شمار می‌ رود، اظهار کرد: مدیریت فرهنگی حرم مطهر رضوی وابسته به معاونت تبلیغات اسلامی از ماه‌ ها قبل درباره برگزاری این مسابقه جلسات هم‌ اندیشی برگزار کرده است و اکنون این مسابقه بزرگ به صورت مشترک با مسجد مقدس جمکران، حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س)، آستان مقدس حضرت شاه‌ چراغ(ع)، آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، موسسه حضرت خدیجه(س) و هیئت رزمندگان اسلام، اداره اوقاف و امور خیریه و سازمان تبلیغات اسلامی در حال برگزاری است.

وی درباره جوایز این مسابقه ملی گفت: این مسابقه شامل ۸۸ جایزه ویژه از قبیل سفر به کربلای معلی و سفر به مشهد مقدس، ۱۲۹۳ جایزه ارزنده و متبرک رضوی به برکت سالگرد تولد امام رضا(ع) می‌باشد.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: علاقه‌ مندان می‌ توانند برای شرکت در مسابقه «تا چشمه رضوان» به سایت مذکور مراجعه کنند و پس از دانلود کتاب منبع و مطالعه آن پاسخ خود را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۰۲۲۲۲ ارسال کنند.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی ادامه داد: همچنین برای سهولت شرکت‌ کنندگان کتاب «چشمه حکمت رضوی» که به عنوان منبع مسابقه معرفی شده هم اکنون در سایت حرم مطهر رضوی بارگذاری شده است.

وی افزود: مهلت شرکت در مسابقه «تا چشمه رضوان» ۲۰ تیر ماه ۱۳۹۹ می‌باشد و مراسم قرعه‌ کشی و معرفی برندگان ۱۰ مرداد همزمان با عید سعید قربان انجام خواهد شد.

یادآور می‌ شود؛ برگزاری مسابقات فرهنگی، تولیدات فرهنگی اعم از تولید و انتشار کتاب، لوح فشرده، انتشار پوستر و کارت پستال از جمله فعالیت‌ های فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی است که در مناسبت‌ های مختلف در حرم مطهر امام رضا(ع) انجام می‌ شود.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضائیان ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
    0 0
    چجوری باید شرکت کرد
  • سمیرا صفر ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    0 0
    مسابقه خیلی خوبی است و اموزنده
  • سمیرا صفر ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    0 0
    مسابقه خیلی خوبی است و اموزنده
  • ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
    0 0
    سوالاتش کجاست؟
  • ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
    0 0
    امروز ۱۱ مرداد هستش و هنوز برندگان اعلام نشدند لطفا بررسی کنید
  • مریم ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
    0 0
    زمان قرعه کشی که تمام شده پس نتیجه اش چبشد
  • شیما ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
    0 0
    سلام، مسابقه خیلی خوبی بود ولی نتایج تا حالا اعلام نشده!!! ای کاش مسئولین مربوطه برای احترام به شرکت کنندگان، حداقل در سایت علت تاخیر را اعلام می کردند و میگفتند که زمان نتایج متعاقبا اعلام خواهد شد!!!!
  • Gharibe ashna ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
    0 0
    سلام. در خصوص اعلام برندگان چرا اطلاعی نمیدن؟