یزد - مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد با اشاره به ظرفیت های استان در حوزه انرژی خورشیدی گفت : ۳۰مگاوات نیروگاه خورشیدی دراستان در حال احداث است .

۳۰مگاوات نیروگاه خورشیدی در حال احداث است

به گزارش خبر نگارقدس آنلاین ، آرش نواب پیش از ظهر شنبه در هفدمین نشست خبری آنلاین خانه مطبوعات استان یزداظهارداشت: از دهم خرداد  بحث مدیریت مصرف در بخش ها ی صنعتی و خانگی درحال برگزاری بوده و از ساعت ۱۲ظهر تا ۵بعداز ظهر تلاش شده صنایع با رمصرفی خود را کاهش بدهند تا ما مجبور به اعمال خاموشی نباشیم.

وی افزود : دراین مدت به غیر دوتا سه روز که وضعیت قرمزداشتیم و نتوانستیم سقف پیک را رعایت کنیم ما بقی روزها وضعیت سبزداشتیم و باتوجه به صنعتی بودن استان و اینکه افزایش مصرف در استان نسبت به سایر مناطق بیشتر است با همکاری صنایع  توانستیم مدیریت مصرف کنترل کنیم.

وی ادامه داد : ۱۹هزارو ۳۳۸کیلو متر طول شبکه برق استان است هم اکنون از ۹۷۶روستای استان ۹۲۴روستا برق دارشده و تمام روستاهای بالای ۱۰خانوارهم اکنون برق دارهستند و از تعداد ۲هزارو۲۸۲ چاه کشاورزی در استان ۲هزارو ۱۹۶چاه کشاورزی برق دارهستند .

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان میزان بدهی این شرکت را ۴۵میلیارد تومان اعلام کرد و گفت : بیشترین بدهی مربوط به مسترکین خانگی با ۳۳میلیار تومان بوده و این بدهی نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته و با تمام احترامی که برای همه مشترکین داریم در خواست ما این است که مشترکین خانگی با پرداخت بدهی خود یاری گرما در ارائه خدمات بهتر باشند .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.