معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: با موافقت وزارت بهداشت، این دانشگاه از مهرماه ۱۴۰۰، در مقطع کارشناسی ارشد رشته سلامت سالمندی دانشجو می‌پذیرد.

دانشگاه علوم پزشکی گناباد در رشته سلامت سالمندی دانشجو می‌پذیرد

به گزارش قدس آنلاین، مجتبی کیان‌مهر  با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی گناباد از مهرماه ۱۴۰۰، در رشته سلامت سالمندی دانشجو می‌پذیرد، اظهار کرد: با صدور مجوز پذیرش دانشجو در رشته سلامت سالمندی در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته، تعداد رشته‌های تحصیلات تکمیلی این دانشگاه به ۱۲ رشته افزایش یافت.

وی با اشاره به اینکه این رأی در دویست و هفتاد و هفتمین جلسه شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور صادر شده است، گفت: بر اساس مجوز صادر شده، ظرفیت پذیرش دانشجو در اولین دوره کارشناسی ارشد سلامت سالمندی، ۴ نفر است.

رئیس دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی گناباد هم  اظهار کرد: این دانشکده به جز رشته سلامت سالمندی که مجوز آن صادر شده است، ۱۶۸ دانشجوی دانش‌آموخته و در حال تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد رشته‌های پرستاری داخلی جراحی، پرستاری سالمندان، سلامت جامعه و پرستاری مراقبت‌های ویژه دارد.

دانش‌آموختگی ۱۲۰۳ دانشجو در دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی گناباد

علی محمدپور با بیان اینکه تاکنون ۱۲۰۳ دانشجو در رشته‌های پرستاری و فوریت‌های پزشکی، دانش‌آموخته شدند، تصریح کرد: هم‌اکنون ۲۶۷ دانشجو در مقطع کارشناسی پرستاری این دانشکده مشغول به تحصیل هستند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.