همدان _فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: نکته اساسی و اولیه در پایگاه‌های بسیج تربیت و آشنایی با مبانی دینی و معرفتی است، و ما باید حوزه دانشی خود را تقویت کنیم و منویات مقام معظم رهبری را در عرصه‌های معرفتی و تربیتی سرلوحه امور قرار دهیم.

تربیت وآشنایی با مبانی دینی ومعرفتی از نکات اساسی در پایگاه بسیج است
به گزارش قدس آنلاین ،سرهنگ علی بقایی فرمانده سپاه ناحیه همدان در همایش دختران عصمت که صبح شنبه در اردوگاه ابوذر همدان برگزار شد ضمن تبریک ایام دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) اظهار کرد: دهه کرامت که مزین به ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) است سبک زندگی این حضرات باید سرمشق زندگی امروزی باشد.
بقایی با بیان اینکه نکته اساسی و اولیه در پایگاه‌های بسیج تربیت و آشنایی با مبانی دینی و معرفتی است، گفت: ما باید حوزه دانشی خود را تقویت کنیم و منویات مقام معظم رهبری را در عرصه‌های معرفتی و تربیتی سرلوحه امور قرار دهیم.
وی در ادامه به اهمیت فضای مجازی اشاره کرد و گفت: از یک خواهر بسیجی انتظار می‌رود در حوزه فضای مجازی بتواند ایفای نقش کند و ایفای نقش بدون سواد رسانه‌ای همراه با آسیب‌هایی خواهد بود.
وی در خصوص رزمایش کمک‌های مومنانه بیان کرد: مردم عزیز ایران با توصیه رهبر معظم انقلاب مبالغ کثیری به نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از کرونا کمک کردند که در نوع خود بی‌نظیر بود.
بقایی افزود: در این رزمایش خداپسندانه، ۵ هزار بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ هزار تومان تهیه و توزیع شد که البته این همت بزرگ جز با همت و روحیه بسیجی امکان تحقق نداشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.