سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو به بازی سخت با ذوب آهن اشاره کرد و گفت: به بازیکنان گوشزد شده که نباید گول شرایط جدولی را بخورند، زیرا ذوب آهن تیم تاکتیکی، پرمهره و آماده‌ای است.

فریب شرایط جدولی ذوب آهن را نمی خوریم/ فردا دو بازیکن را در اختیار نداریم

به گزارش قدس آنلاین، مجتبی سرآسیایی عصر امروز در نشست خبری دیدار با ذوب آهن اصفهان گفت: مقداری نگران شرایط هستیم، زیرا خراسان رضوی به لحاظ کرونا در وضعیت خوبی قرار ندارد، امید است که بازی فردا با هر شرایطی که برگزار می‌شود، سلامتی بازیکنان و برگزارکنندگان را به خطر نیندازد و بازی با شرایط خوب به پایان برسد.

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو بیان کرد: علی فرجی و فرشاد نعمتی دو بازیکن وسط، از شرکت در بازی فردا محروم هستند. حسن جعفری هم با وجود مصدومیتی که برای وی اتفاق افتاده بود با کمک تیم پزشکی در تمرینات حضور یافت و با توجه به شرایط امید داریم تا در بازی فردا حضور داشته باشد.

وی در رابطه با مشکلات به وجود آمده باشگاه شهرخودرو با باشگاه نساجی در خصوص دو بازیکن میلاد سرلک و حسن جعفری گفت: براساس پیگیری‌های باشگاه و شخص حمیداوی تعاملاتی با باشگاه نساجی صورت گرفت، فقط بحث رٲی کمیته استیناف در مورد پنجره نقل و انتقالات بود که بر اساس توافقات صورت گرفته قابل حل خواهد بود، هرچند در شرایط عادی هم حکم ۴ ماهه این دو بازیکن گذشته است.

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو در رابطه با جدا شدن بازیکن اوکراینی از تیم شهرخودرو گفت: از آنجایی که ما مشغول تمرین بودیم، ایشان نتوانست در تمرینات حضور داشته باشد و بعد از بازگشت ایشان به ایران و با دیدن شرایط ظاهری، بدنی و کاری ایشان نیاز به یک ماه تمرین داشت تا بتواند خود را به بازیکنان ما که یک ماه مشغول تمرین بودند برساند، از همین‌رو نیاز به تمرین داشت و ما نمی‌توانستیم صبر کنیم.

سرآسیایی اظهار کرد: تیم شهرخودرو از لحاظ تمرینی و تاکتیکی در شرایط خوبی به سر می‌برد. تیم ذوب آهن از لحاظ تشکیلاتی تیم بسیار خوبی است و به بازیکنان گوشزد شده که نباید گول شرایط جدولی را بخورند، زیرا ذوب آهن تیم تاکتیکی، پرمهره و آماده‌ای است و فردا بازی سختی در پیش داریم.

همچنین مربی ذوب‌آهن در خصوص دیدار با شهرخودرو با بیان اینکه بعد از تعطیلی مسابقات به خاطر کرونا، هنوز ناهماهنگی و ناآمادگی بیان بازیکنان هنوز هست، گفت: با این حال، روند ما رو به رشد است.

حسن استکی، هخامنش و مسعود ابراهیم‌زاده را از مصدومان ذوب آهن عنوان و ابراز امیدواری کرد که در بازی فردا، هیچ بازیکنی از دو تیم آسیب نبیند و درگیر کرونا هم نشود.

مربی ذوب‌آهن در خصوص پایان همکاری اش با تیم ذوب آهن، اظهار کرد: اگر بوناچیچ به حضورم نیاز داشته باشد، در تیم می‌مانم.

استکی با بیان اینکه هیچ مورد مثبتی از کرونا در تیم نداریم، گفت: ما هم مثل سایر مردم، در تمامی محیط‌ها با دستکش و ماسک حضور می‌یابیم.

منبع: مهر

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.