زنجان-رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت:پویش  شکایت مردمی علیه جنایت های آمریکا در حق مردم در زنجان راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین:رئس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان در نشست خبری روز شنبه با اشاره به وقایع تیرماه از جمله ترور نافرجام آیت الله خامنه ای  در ۶ تیر و شهادت شهید بهشتی و یارانش در هفتم تیر، گفت:  تیرماه یادآور انهدام و انفجار هواپیمای مسافربری ایران توسط ناو آمریکایی در خلیج فارس است که ۳۰۰ تن از هموطنان و مسافران این هواپیما به شهادت رسیدند.

 حجت الاسلام علی ناصر  به هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی اشاره کرد و گفت: آمریکا در طول تاریخ جنایات بسیاری برعلیه کشورها مرتکب شده است که نمونه یکی از این جنایات ، مربوط به تضییع حقوق رنگین پوستان در آمریکا است که  اعتراضات را علیه حقوق بشر آمریکایی در پی داشت.

حجت الاسلام ناصر به برنامه های این هفته اشاره کرد و گفت: به همین منظور نمایشگاه«نمی توانم نفس بکشم» از تصاویر برگزیده جشنواره کاریکاتور و موضوعات مرتبط با هفته بازخوانی و حقوق بشر آمریکایی در مسیر پیاده راه سبزه میدان دایر می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیعات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه در شهرهایی که نماز جمعه اقامه می شود، راهپیمایی داخلی با رعایت پروتکل های بهداشتی برپا می شود، گفت: پویش  شکایت مردمی علیه جنایت های آمریکا در حق مردم در زنجان راه اندازی می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.