۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳
کد خبر: 709667

در پنجمین روز از دهه کرامت رضوی، حرم مطهر حضرت حسین‌ بن موسی الکاظم(ع) میزبان حضور کاروان "زیر سایه خورشید" بود.

میقات الرضا میزبان سفیران نور شد

به گزارش قدس آنلاین، کاروان زیر سایه خورشید در سومین روز حضور خود در خراسان جنوبی مهمان حرم مطهر حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) شدند و با حضور خادمان حرم شمس الشموس، مزار شهدای آرمیده در این آستان مقدس، غباروبی و عطرافشانی شد.

خادمان آستان حضرت علی بن موسی الرضا(ع) که به عنوان سفیر فرهنگی این آستان، حامل پیام رضوی بودند پس از دیداری کوتاه با حجت الاسلام والمسلمین «سید محمدجواد رئوف سیدنژاد» مدیر عامل موسسه بقاع ‌متبرکه و اماکن مذهبی آستان قدس رضوی به دیدار امام جمعه طبس و جمعی از روحانیت این شهر رفتند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا محمدی، امام جمعه طبس ضمن خیر مقدم به سفیران رضوی، در این دیدارگفت: پرچم حرم حضرت امام رضا(ع) فضای شهرستان طبس را منور و معطر کرده است.

وی با تأکید بر اینکه حضور مقدس امام هشتم در کشور افتخار و سعادتی است که خداوند نصیب ما کرده است و باید قدردان این نعمت الهی باشیم، گفت: پیام کاروان زیر سایه خورشید اتحاد، همبستگی و همدلی در خانواده و جامعه است که محور این اتحاد بر اساس حدیث شریف سلسله الذهب اصل ولایت است.

کاروان زیرسایه خورشید همچنین به همراه پرچم متبرک حرم‌ مطهر رضوی و جمعی از خدمتگزاران آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس ضمن دیدار با رئیس و کارکنان دادگستری، اداره ثبت اسناد و اعضای شورای حل اختلاف شهرستان طبس، فرا رسیدن هفتم‌ تیر ‌ماه سالروز شهادت شهید آیت الله بهشتی و هفته قوه قضاییه را گرامی داشتند.

خادمان بارگاه رضوی در ادامه برنامه های خود، در یکی از کارگاه های تولید مواد ضدعفونی در شهرک صنعتی شهرستان طبس حضور یافتند و از جهادگران عرصه تولید ملزومات بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا تقدیر و قدردانی کردند.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.