گیلان- استاندار گیلان گفت: عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حضور در اجتماعات بار دیگر سلامتی مردم را به خطر می‌اندازد بنابراین رعایت اصول بهداشتی باید ادامه داشته باشد.

 مردم دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا را جدی بگیرند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از استانداری گیلان، ارسلان زارع در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا با اشاره به لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مردم جهت تداوم کار و فعالیت بخش تولید اظهار داشت: عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حضور در اجتماعات بار دیگر سلامتی مردم را به خطر می‌اندازد.

استاندار گیلان بیان داشت: با توجه به تصمیم ستاد مدیریت کرونا در استان، مراکز فرهنگی و تفریحی سرپوشیده می‌توانند با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی فعالیت کنند البته نظارت‌ها نیز افزایش می‌یابد به‌ویژه نظارت بر تالارها، مراسمات و جشن‌های عروسی که حتماً باید با رعایت پروتکل‌هاب بهداشتی و استفاده از ۵۰ درصد ظرفیت همراه باشد.

زارع با اشاره به سرگیری فعالیت‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی خاطرنشان کرد: پس از کاهش محدودیت‌ها و آغاز فعالیت‌ها همواره به رعایت توصیه‌های بهداشتی طبق تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا تاکید کردیم اما متاسفانه کم‌توجهی برخی مردم و صنوف به این امر باعث اِعمال مجدد محدودیت‌ها برای برخی کسب‌وکارها در برخی مناطق شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.