خراسان شمالی-سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس در خراسان شمالی گفت: صبح امروز خادمان بارگاه امام رضا(ع) وارد استان شدند.

خادمان بارگاه امام رضا(ع) وارد خراسان شمالی شدند

محمد اکبرزاده در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین، با اشاره به سفر شش روزه خدام آستان قدس رضوی به استان اظهار داشت: این سفر تا سیزدهم تیر ادامه دارد وبرنامه های طراحی شده با مجوز و ناظر دانشگاه علوم پزشکی و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و با حضور پنج تن از خدام رضوی اجرا می شود.

وی با بیان این که برنامه ها صبح امروز با استقبال از خدام رضوی در شهرستان فاروج آغاز شد، افزود: بجنورد عصر یک شنبه میزبان عطر رضوی خواهد بود و خدام رضوی تا عصر دوشنبه در برنامه های تدارک دیده شده در این شهرستان شامل «لحظه های بی قراری»، تقدیر از گروه جهادی، نشست با جهادگران و نیز حضور در جمع کارآفرینان جوان و تقدیر از آن ها به همت کانون های فرهنگی، هنری علامه امینی(ره)، امام حسین(ع) و امام هادی(ع) حضور پیدا می کنند.

اکبرزاده با اشاره به این که در دومین روز از حضور خدام، فعالان فرهنگی شهر شوقان همراه با امام جمعه در جشن تکلیف دختران و تجلیل از دختران فاطمی میزبان خادمان آستان قدس رضوی خواهند بود، خاطرنشان کرد: در روز سوم مانه و سملقان و عصر همین روز نیز شهرستان راز و جرگلان میزبان خادمان خواهند بود.

وی بازدید از کارگاه تولید ماسک و تقدیر از جهادگران مقابله با شیوع ویروس کرونا، تقدیر از مدافعان سلامت و حضور در کارگاه های تولید مواد شوینده را از مهم ترین برنامه های طرح «زیر سایه خورشید» در چهارمین روز از سفر خدام در شیروان نام برد.

وی گرمه و جاجرم را میزبان پنجمین روز حضور خدام رضوی اعلام کرد و گفت: برنامه های طراحی شده در صبح و عصر پنج شنبه ۱۲ تیر در جاجرم و شهر سنخواست با حضور خدام اجرا می شود و شامگاه همان روز نیز جشن میلاد امام رضا(ع) در گرمه برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.