همدان - استاندار همدان گفت: اقدامات هیئت‌های مذهبی استان همدان تأثیر خوبی برتحکیم اعتقادات دینی مردم داشته است.

اقدامات هیئت‌های مذهبی تأثیر خوبی برتحکیم اعتقادات دینی مردم داشته است

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازروابط عمومی استانداری استان همدان، سیدسعید شاهرخی دردیدارمدیرکل و شورای مدیران تبلیغات اسلامی استان همدان با تبریک هفته تبلیغ و اطلاع‌ رسانی به تلاشگران این حوزه گفت: کوشش‌های ارزشمند و بی‌وقفه روحانیون در تبلیغ و ترویج مبانی اسلام را ارج می‌نهیم.

شاهرخی با بیان اینکه مبانی دینی و اعتقادی ما ریشه درتاریخ، تمدن و معنویت دارد وهمدان دراین حوزه سرآمد والگوست، گفت: اقدامات هیئت‌های مذهبی استان همدان تأثیر خوبی برتحکیم اعتقادات دینی مردم داشته است.

وی بر تبلیغ دین در همه نقاط و همه مردم تاکید کرد و گفت: امروز جامعه بیش از هر زمان دیگری نیازمند تقویت باورهای دینی است.

وی با تاکید بر اینکه تبلیغ، تحکیم و تقویت باورهای دینی مردم، در شرایط کنونی اولویت متولیان تبلیغات اسلامی است، افزود: هرچقدر امر تبلیغ و اطلاع‌رسانی مبانی دین اسلام در بین مردم به خوبی انجام شود، به همان میزان، شاهد آسیب‌های اجتماعی و بزهکاری کمتری در اجتماع خواهیم بود.

شاهرخی با بیان اینکه مبانی دینی ریشه در تاریخ و انسانیت دارد، افزود: دین اسلام برای موضوعات مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی نسخه دارد به گونه‌ای که برکت روحانیت دست رژیم شاهنشاهی را از ایران کوتاه کردیم.

استاندار همدان از نتایج تبلیغ، اطلاع‌رسانی و ترویج مبانی دینی را خودسازی اجتماعی در بین آحاد جامعه برشمرد و گفت: از طرح‌ها و برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان حمایت و پشتیبانی می‌کنیم.

وی با تاکید بر حمایت از برنامه‌های قرآنی گفت: روحانیون همواره باید با مردم به نیکی رفتار کنند و با رابطان هیئت‌های مذهبی ارتباط مناسبی داشته باشند.

شاهرخی با بیان اینکه در راستای تقویت روحانیت و برنامه‌های آن‌ها از ظرفیت و امکانات موجود بهره خواهیم برد، اضافه کرد: تا کنون در پاسداشت روحانیت و مقام علمای حوزوی از هیچ کمکی دریغ نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.