معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: به همت بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها و همزمان با ایام دهه کرامت، مراسم اهدای ۵۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت این خیریه در فرهنگسرای قرآن و عترت مشهد برگزار شد.

مراسم اهدای ۵۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان در مشهد برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از استانداری خراسان رضوی ،  محمد صادق براتی در این مراسم اظهار کرد: آغاز زندگی مشترک شما همزمان شده با ایام با سعادت دهه کرامت و امیدواریم به برکت این ایام زندگی شما سرشار از عشق و ایمان به اهل بیت (ع) باشد.
وی افزود: قطعا خانواده‌ای که با عشق و ارادت به اهل بیت (ع) تشکیل می‌شود و الگوی زندگی خود را سیره و فرهنگ رضوی قرار می‌دهد، زندگی موفق و مورد رضایت خداوند خواهد بود.
معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی به سه معیار اصلی در زندگی موفق اشاره کرد و گفت: تدین و توجه به آموزه‌های دینی در زندگی مشترک از مهم‌ترین معیارهایی است که باید به آن توجه شود و نقش بانوان در این مسیر بسیار تاثیر گذار است.
برای خاطرنشان کرد: توجه به مقوله دین در خانواده و باور این مسئله که عنایات خداوند در تمامی شئون زندگی انسان ساری و جاری خواهد بود، باعث ایجاد زندگی‌ای سرشار از محبت و عشق خواهد شد.
وی تصریح کرد: یکی دیگر معیارها و اصولی که در زندگی مشترک باید مدنظر قرار گیرد اخلاق است. در حدیثی است که پیامبر(ص) رسالت خود را در به کمال رساندن اخلاق معرفی نموده‌اند و در پرتو همین اخلاق نبوی است که فرزندانی از دامان شما پرورش خواهند یافت که در آینده جامعه و کشور مفید خواهند بود.
معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی بیان کرد: اصل سومی که در زندگی مشترک مانند چراغ راه به شما کمک خواهد کرد «عقلانیت» است، در این راستا تکیه بر محور عقلانیت است که می‌تواند در برابر احساسات و تمایلات شخصی، شما را از انحرافات و مشکلات زندگی نجات و شما را در مسیر خیر و صلاح قراردهد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.