گوشی هوشمند Redmi K۴۰ از ویژگی‌های جدید نرخ تجدید ۱۲۰Hz، + SoC و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری برخوردار است.

مشخصات گوشی هوشمند Redmi K۴۰ فاش شد +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، برند فرعی ژیائومی ، Redmi K۳۰ series خود را در سال گذشته در ماه دسامبر در چین راه اندازی کرد. سپس این برند پایه ۴G Redmi K۳۰ را در هند به عنوان POCO X۲ (اولین برداشت) معرفی کرد. همین شرکت اکنون در تلاش است نسل بعدی گوشی هوشمند سری K را در اواخر سال جاری با نام Redmi K۴۰ به بازار عرضه کند. این گوشب هوشمند اخیراً با شماره مدل M۲۰۰۶J۱۰C در سایت صدور گواهینامه ۳C چین مشاهده شد.

این لیست نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳W همراه خواهد بود، اکنون techyvillage ۰ در توییتر، پردازنده این دستگاه آینده را فاش کرده است. Redmi K۴۰ احتمال قوی به جای مدل میان رده در حد یک تلفن بالا رده خواهد بود و در یک نشت دیگر در Weibo، میزان تجدید نمایشگر و باتری آشکار شده است.



مشخصات Redmi K۴۰ (شایعه شده)

طبق اطلاعات منتشر شده از techyvillage در توییتر، Redmi K۴۰ از چیپست MediaTek Dimension ۱۰۰۰+ با پشتیبانی از اتصال ۵G تغذیه خواهد شد. علاوه بر این، این گوشی هوشمند به سنسور دوربین اصلی ۶۴MP Sony IM۶۸۶ مجهز شده است اما این راهنما تعداد دوربین های موجود در گوشی هوشمند را فاش نکرد. قابل ذکر است که Sony IMX۶۸۶ همان لنز موجود در Redmi K۳۰ و POCO X۲ است و سرانجام، این راهنما تأیید می‌کند که گوشی هوشمند قابلیت شارژ سریع ۳۳W را دارد.

صحبت از باتری شد، یک نشت خبری در چت دیجیتال در Weibo، گواه این بود که گوشی هوشمند Redmi K۴۰ از باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره مند خواهد بود، نشت Weibo در ادامه ادعا می کند که این گوشی دارای صفحه نمایشی با پنل LCD ۱۲۰Hz و دوربین سلفی در بالای دستگاه است.

متأسفانه، هیچ اطلاعات دیگری در مورد این گوشی هوشمند جذاب در این مقطع مشخص نیست. البته گزارش‌های متناقضی در مورد Redmi K۴۰ نیز گفته شده است ولی تا زمان معرفی رسمی این محصول تمام اطلاعات منتشر شده می‌تواند در حد یک شایعه باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.