معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت : بررسی های دقیق مبتنی بر تکنولوژی روز دنیا نشان می دهد شدت امواج الکترومغناطیس در شهر مشهد ۹۰ درصد پایین تر از استاندارد جهانی است.

شدت امواج الکترومغناطیس در مشهد ۹۰ درصد پایین تر از استاندارد جهانی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی  شهرداری مشهد، مهدی یعقوبی در خصوص سنجش امواج الکترومغناطیس گفت: به جهت پایش آنلاین ، لحظه ای و تامین داده های لازم برای برنامه ریزی های کلان شهری،  ۲ ایستگاه ثابت سنجش میزان شدت امواج راه اندازی شده است که اطلاعات جمع آوری شده از این ایستگاه ها ، تجمیع، تحلیل و اطلاع رسانی می گردد.

وی افزود: این ایستگاه ها قابلیت سنجش امواج الکترومغناطیس در محدوده فرکانسی ۱۰ هرتز تا ۱۸ گیگاهرتز با دقت فرکانس نمونه برداری ۵۰۰ میلی ثانیه را دارند.
 
یعقوبی با اشاره به اینکه این ایستگاه ها در میدان شهدا و مرکز پایش آلاینده های زیست محیطی شهرداری مشهد جانمایی شده است، گفت: براساس اطلاعات دریافتی ساعتی امواج الکترومغناطیس در سال گذشته، ایستگاه میدان شهدا از نوسانات بالاتری نسبت به ایستگاه مرکز پایش برخوردار بوده است.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: بیشترین امواج الکترومغناطیس در ساعات ۱۳ الی ۱۶ با عدد ۲/۴۹  ولت بر متر به ثبت رسیده که با توجه به استاندارد جهانی که عدد ۲۸ ولت بر متر است، شدت امواج الکترومغناطیس در شهر مشهد، ۹۰ درصد از استاندارد جهانی پایین تر است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.