طی مراسمی در بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی از کتاب « سبک زندگی اسلامی » تألیف آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی که توسط انتشارات به نشر انتشاریافته رونمایی شد.

کتاب « سبک زندگی اسلامی » تألیف آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی رونمایی شد

به گزارش قدس آنلاین و  به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی  امام جمعه مشهد ، پس از دعوت مقام معظّم رهبری در سفر خراسان شمالی از نخبگان و صاحبان فکر و اندیشه برای پرداختن به مفهوم مهم سبک زندگی, آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی موضوع سخنان خود در خطبه‌های نخست نماز جمعه مشهد را تبیین سبک زندگی اسلامی قرار داد.

امام‌جمعه مشهد در طی دو سال (تابستان ۱۳۹۲ تا تابستان ۱۳۹۴ ) نخست به ارائه معنای زندگی از منظر اندیشه اسلامی پرداخت. سپس دیدگاه اسلام درباره مهم‌ترین ابزارهای زندگی یعنی علم و دانش، توان و قدرت و مال و ثروت را مطرح کرد. درنهایت طبق سرفصل‌های ارائه‌شده از سوی مقام معظم رهبری، آموزه‌های دین درباره مهم‌ترین جزئیات رایج در متن زندگی از قبیل خانواده، مسکن و خانه، خوراک و تغذیه، کار و اشتغال و تعامل و رفتار با دیگران را تبیین کرد.

مطالب ارائه‌شده پس از تحقیق و تنظیم توسط سید مهدی مرویان حسینی از سوی انتشارات آستان قدس رضوی (به نشر) منتشر و امروز طی مراسمی در بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی رونمایی شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه این کتاب به فروشگاه‌های به نشر در مشهد و سراسر کشور یا به سایت به‌نشر به نشانی https://behnashr.com مراجعه کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.