مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: در سطح استان بیش از ۱۵۰ پروژه نیمه تمام ورزشی داریم که برای تکمیل این پروژه ها بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

۱۵۰پروژه نیمه تمام ورزشی خراسان رضوی نیازمند ۵۰۰میلیارد تومان اعتبار

به گزارش قدس آنلاین از خلیل آباد، فرزاد فتاحی در حاشیه بازدید از طرح های ورزشی خلیل آباد به خبرنگار ماگفت: امیدواریم امسال از محل اعتبارات ملی و صندوق توسعه بالغ بر ۱۵۰میلیارد تومان اعتبارات این اداره کل باشد که با تخصیص این مبلغ می توانیم ۹۰ پروژه نیمه تمام ورزشی را امسال در سطح استان تکمیل کنیم.

وی با بیان اینکه ظرف دو سال آینده پروژه های نیمه تمام ورزشی استان تکمیل خواهد شد،  افزود: در سفر به شهرستان خلیل آباد و در ارزیابی که صورت گرفت برای سالجاری مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان جهت تکمیل سکوهای استادیوم شهید علوی نژاد و ساختمان اداری ورزش و جوانان، احداث ۲ چمن مصنوعی در روستاهای شهرستان و درخواست ۴ میلیارد تومان جهت احداث سالن ورزشی روستای محمد آباد که به وزارت خانه داده شده است به تصویب رسید.
مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی با بیان اینکه از واگذاری مجموعه ورزشی شمال شهر خلیل آباد به بخش خصوصی استقبال می کنیم ، گفت:  سال گذشته ۲۰۰ خانه ورزش روستایی در سطح استان به بهره برداری رسید.
فتاحی مهم ترین پروژه ها و اولویت های کاری اداره کل ورزش و  جوانان استان را احداث ۵۰ زمین چمن مصنوعی، ۱۲ خانه جوان و تعدادی استادیوم ورزشی عنوان کرد  و اظهار داشت: اعتبارات حوزه جوانان در ۴ حوزه فرهنگی، اجتماعی، علمی، پژوهشی و اعتقادی صرف می‌شود، اما از ابتدای سال جاری تاکنون اعتباری برای حوزه جوانان اختصاص داده نشده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.