معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سه کلاهبردار با گزارش تصادف ساختگی خبر داد و گفت: این باند بالغ بر ۲۰میلیارد ریال از شرکت های بیمه کلاهبرداری کرده بود.

انهدام باند تصادف‌های ساختگی در پایتخت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ، سرهنگ کارآگاه جهانگیر تقی پور در این باره اظهار داشت: در پی شکایت یک شرکت بیمه مبنی بر کلاهبرداری با شگرد گزارش تصادفات ساختگی پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت و بلافاصله کارآگاهان با تحقیقات میدانی و پیگیری سرنخ های موجود، اعضای باندی را شناسایی و به دست آوردند سه مرد ۳۰ تا ۴۰ ساله با همکاری یکدیگر صحنه های تصادف را ایجاد می کنند.

وی تصریح کرد: در پالایش های اطلاعاتی مشخص شد که متهمان به تازگی تعدادی سند به بیمه ارائه و در صدد دریافت خسارت آن هستند که کارآگاهان موفق شدند در یک عملیات پلیسی هر سه متهم را در زمانی که در شرکت بیمه حضور داشتند دستگیر کنند.

این مقام انتظامی گفت: متهمان در همان بازجویی اولیه به بزه انتسابی اعتراف و اظهار داشتند، از سال ها پیش در شهرستان قم شرکت های بیمه را فریب می دادیم و با صدمه زدن جسمانی به خودمان و ارائه گزارش تصادف ساختگی از آنها خسارت می گرفتیم و در چند سال اخیر که ساکن تهران شدیم به همین شیوه شرکت های بیمه را فریب داده و خسارت دریافت کرده ایم.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پایتخت افزود: یکی از متهمان در خصوص شکل گیری باند و شگرد این افراد در فریب بیمه اظهار کرد، در زندان با هم آشنا شدیم و از نواحی بدن دست و پا صدمه می زدیم و بعد از دریافت خسارت از بیمه، پول را بین خودمان تقسیم می کردیم.

تقی پور با بیان اینکه اعضای این باند بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال از شرکت های بیمه کلاهبرداری کرده اند تصریح کرد: هر سه متهم برای کشف جزئیات پرونده با دستور قضائی در اختیار کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی قرار دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.