سیدمسعود صفوی تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «شکرستان» از تولید «شکر تی‌وی» با محوریت طنز خبر داد.

«شکر تی‌وی»  کام تلویزیون را شیرین می‌کند

به گزارش قدس آنلاین، مجموعه انیمیشنی «شکرستان» به تهیه‌کنندگی سیدمسعود صفوی چند سال است روی آنتن تلویزیون قرار دارد. در فصل‌های ابتدایی این مجموعه زنده‌یاد مرتضی احمدی روایتگر قصه مجموعه بود و حالا شهاب حسینی بر این مسند نشسته و راوی شهر شکرستان شده است.

این روزها خبرهایی در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر ساخت فیلم سینمایی این مجموعه، که صفوی در این‌باره گفت: ما در حال حاضر مشغول نگارش فیلمنامه هستیم و برخلاف آنچه به شکل غیررسمی منتشر شده است، هنوز هیچ تصمیمی برای حضور عوامل در این فیلم سینمایی گرفته نشده است.

او در ادامه درباره مجموعه "شکرستان" توضیح داد: تاکنون مجموعه ۱۵ دقیقه‌ای شکرستان را تولید می‌کردیم که کانسپت آن‌ها بر اساس ادبیات عامیانه بود. ما از فضای ادبیات داستانی استفاده می‌کردیم که نشات گرفته از کتاب‌های قدیمی بود و قصه‌گو قصه را تعریف می‌کرد.

این تهیه‌کننده اظهار کرد: اما حالا تصمیم به تولید مجموعه‌ای دو دقیقه‌ای در کنار مجموعه ۱۵ دقیقه‌ای گرفتیم، تحت عنوان "شکر تی‌وی" که درواقع تلویزیون "شکرستان" است و اتفاقات "شکرستان" از طریق "شکر تی‌وی" منتشر می‌شود. این مجموعه در قالب آیتم‌های دو دقیقه‌ای است که راوی ندارد و همان فضای برنامه‌های تلویزیونی را در قالب موضوعات مختلف همچون سلامت، برنامه‌های تلویزیونی، اخبار اجتماعی، فرهنگی، کودکان و نوجوانان را در قالب طنز در برمی‌گیرد. تاکنون تقریباً ۱۰۰ قسمت از این مجموعه تولید شده است که ۲۰ قسمت آن در ایام عید نوروز از تلویزیون پخش شد و باقی نیز به‌زودی روی آنتن می‌رود.

صفوی درباره زمان پخش این مجموعه نیز گفت: در ایام تابستان سری جدید مجموعه ۱۵ دقیقه‌ای شکرستان پنجشنبه و جمعه‌ها ساعت ۲۰:۱۵ از شبکه نسیم و شبکه‌های اجتماعی پخش خواهد شد. فصل دوم آیتم‌های دو دقیقه‌ای نیز به‌زودی زمانش مشخص و اعلام می‌شود.

منبع: هنر آنلاین

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.