گیلان- نماینده ولی‌فقیه در گیلان گفت: حل مشکل پسماند استان گیلان نیازمند عزم جدی از سوی مردم و مسئولان است.

حل معضل پسماند استان گیلان نیازمند عزم جدی مسئولان است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از دفتر نماینده ولایت فقیه در گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی در جریان بازدید از شرکت طراحی و تولید دستگاه ضدعفونی هوا و سطوح با قابلیت از بین بردن ویروس کرونا در مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان رودسر ضمن تقدیر از جوانان نخبه گیلانی اظهار داشت: باید قدردان جوانان پرتلاش و مبتکر استان باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به تلاش‌های موثر جوانان گیلانی و طرح و برنامه داشتن آنها برای حل مشکلات بیان کرد: مردم گیلان بدانند که این جوانان غیور و نخبه و مستعد با برنامه‌ریزی بسیاری از مشکلات استان در حوزه محیط زیست و سلامت را برطرف می‌کنند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه یکی از جدی‌ترین معضلات فعلی استان گیلان مسئله پسماند است خاطرنشان کرد: مسئولان وظیفه دارند که از اقدامات انجام شده در راستای رفع معضلات زیست محیطی و سلامت مردم حمایت کنند زیرا اگر خودشان در این‌باره قاطعانه عمل می‌کردند اکنون دچار این مشکلات نبودیم.

آیت‌الله فلاحتی با تاکید بر فرهنگ‌سازی جهت تفکیک زباله و آگاهی رسانی نسبت به این موضوع تصریح کرد: باید به مردم نشان دهیم که پسماند بسیار ارزشمند است و تفکیک آن از اهمیت بالایی برخوردار است لذا فرهنگ سازی در این‌باره ضرورت دارد.

وی با اشاره به اینکه پیشگیری بهتر از درمان است و برای تحقق این منظور باید فرهنگ‌سازی شود بیان کرد: حل مشکل پسماند استان گیلان نیازمند عزم جدی از سوی همه و تفکیک زباله از مبدأ است و همه باید برای این کار بسیج شوند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.