گیلان- رئیس پارک علم و فناوری گیلان گفت: چهار پروژه نیمه صنعتی فناور و دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری گیلان امروز با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور افتتاح شد.

افتتاح پروژه سوله های نیمه صنعتی شرکت های دانش بنیان در گیلان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری گیلان ، افتتاح سوله های نیمه صنعتی - کارگاهی و راه اندازی کارگاه های شرکت های فناور و دانش بنیان با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در گیلان صورت گرفت.

دکتر علی باستی، رئیس پارک علم و فناوری گیلان  در حاشیه افتتاح این پروژه، اظهار کرد: مجتمع نیمه صنعتی فشتام ۱۰ سوله صنعتی است که با افتتاح چهار سوله جدید به ۱۴ سوله رسیده است. ۳۵ شرکت فناور و دانش بنیان و ۳۲ فضای استقرار در مجتمع نیمه صنعتی فشتام وجود دارد.

باستی تصریح کرد: سوله های افتتاحی جدید مجتمع نیمه صنعتی فشتام در حوزه ایده های تولید و طراحی ماشین آلات و تجهیزات ارتقای اتوماسیون صنعتی، طراحی و ساخت تجهیزات آبزی پروری، تحقق و فرمولاسیون چربی زداهای صنعتی و تولید کود آلی استریل شده از فضولات حیوانی و ضایعات کشاورزی به روش اکسترود پذیرش شده است.

رئیس پارک علم و فناوری گیلان یادآور شد: شرکت فناور تولیدکننده کود آلی استریل شده از فضولات حیوانی و ضایعات کشاورزی به روش اکسترود به عنوان محصول برتر در بین ۱۳۷ محصول دانش بنیان فن بازار دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب شده و همچنین اولین تولیدکننده کود آلی اکستروژن در دنیاست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.